معماری و عمران

دیالوگ، ماجراهای شرلوک هلمز

هلمز: گل سرخ چه چیز زیبایی است. مسحورکننده است… در خصوص اعتقادات، استنتاج معتبر نیست، پس می شه گفت یه علم تمام و کماله. ولی به نظر من بزرگترین نمایش حُسن تقدیر الهی در گل ها متجلی شده و فقط خوبی ه که در زندگی ارزش داره و به این جهت، من معتقدم که باید فقط...

17 آذر 1401

انتها عملیات فصل سوم بازسازی و استحکام بخشی پل تاریخی کشکان لرستان

میراث آریا/ براساس خبرهای بدست رسیده، انتها عملیات فصل سوم بازسازی و استحکام بخشی پل تاریخی کشکان لرستان صورت گرفت.

1 آذر 1401

اجرا و تکمیل پروژه های فنی و بهسازی شهری مرکز در اولویت

رضا صیدی گفت: اجرا و تکمیل پروژه های فنی، عمرانی و بهسازی فضا های شهری مرکز در اولویت برنامه های سال جاری قرار گرفته است.

24 مهر 1401

با این روغن رشد موهایتان چند برابر می گردد

با آنالیز کارشناسان تعیین شده است که استفاده از روغن هویج می تواند عاملی موثر برای داشتن موهای پر پشت باشد.

26 شهریور 1401

شهرداری ها و دهیاری ها برای هزینه کرد حق آلایندگی برنامه ای تدوین نمایند

فرماندار شهرستان کرخه خواهان تدوین برنامه ای برای هزینه کرد حق آلایندگی شد گفت: بر نحوه توزیع و هزینه کرد حق آلایندگی شهرداری ها و دهیاری های شهرستان کرخه نظارت جدی می گردد.

22 شهریور 1401

توسعه نامتوازن گذشته شبکه اینترنت کشور را دچار مشکل نموده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، عیسی زارع پور در هفته دولت، با فعالان بخش خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ملاقات کرد و در این برنامه با تاکید بر اینکه وقتی گفته می گردد زیر ساخت شبکه ارتباطی کشور فرسوده و نیازمند نوسازی است یک امر بدیهی...

10 شهریور 1401

تخصیص اعتبار برای بازسازی بزرگ ترین بنای خشتی جهان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت:150 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی فاز اول بازسازی ارگ تاریخی بم اختصاص یافت.

2 شهریور 1401

هزینه 4 هزار هزار میلیارد تومانی برای ساخت 4 میلیون واحد نهضت ملی مسکن

محمودزاده گفت: تمامی واحد های نهضت ملی مسکن بیمه کیفیت هستند و برای ساخت آن ها 4هزار هزار میلیارد تومان هزینه باید صرف گردد.

22 مرداد 1401

دیدنی های مالت و 15 جاذبه توریستی که باید ببینید

مالت در واقع یک جزیره کوچک می باشد که در دریای مدیترانه و سمت جنوبی اروپا قرار گرفته است، این کشور به مرکزیت والتا جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی را شامل می گردد که معرفی این جاذبه ها قطعا برای علاقه مندان به مرور سابقه و تاریخچه این مکان فرصتی مغتنم و...

13 مرداد 1401

جاهای دیدنی آستارا : زیباترین شهر مرزی ایران را بهتر بشناسیم

اگر به نقشه نگاه کنید؛ پشت گوش سمت چپ کشور گربه مانند ما، جایی بین دریای مازندران، کشور کوچک آذربایجان، استان اردبیل و شهرستان تالش، شهری وجود دارد که از زیبایی های طبیعی لطافت دریا، سکوت جنگل، هیبت و عظمت کوه و جوش و خروش رود را دارد و از ساخته های دست...

12 مرداد 1401

محتوای پولی در اینستاگرام ، آیا واقعا فعال شدن این ویژگی راهی برای کسب عایدی برای محتواسازان باز می نماید؟

مطابق خبری که این یکی دو روزه بازتاب زیادی در رسانه های داشته است، اینستاگرام می خواهد به سازندگان محتوا اجازه بدهد که بعضی از محتوای خود را چه در بخش رلیز و چه در بخش پست های روتین، تنها برای مشترکان پولی خود قابل مشاهده و دسترسی نمایند.

5 مرداد 1401

به کارگیری برترین ایده ها برای عجیب ترین دکوراسیون منزل

آیا تا به حال به این موضوع فکر نموده اید که از عجیب ترین دکوراسیون منزل و روش های متفاوت و غیرمعمول برای دیزاین داخلی خانه خود بهره ببرید؟ اما به چه تغییراتی می توان لقب عجیب یا نامتعارف داد؟ اصلاً چه تعریفی برای این روش های طراحی داخلی و دیزاین وجود...

15 تیر 1401

میامی مشهد، روستایی با امامزاده، کاروانسرا و آب گرم

ایران پر است از شهرها و روستاهای ریز و درشت که گوشه ای از تاریخ را ضبط نموده اند اما بنا به دلایلی، بین گردشگران خیلی شناخته نشده اند. یکی از این روستاهای زیبا، میامی مشهد است که کلی جاذبه تاریخی و طبیعی دارد.

10 تیر 1401

موزه عکسخانه شهر یکی از موزه های دیدنی مرکز به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، موزه عکسخانه شهر یکی از موزه های دیدنی مرکز به شمار می رود.

5 تیر 1401

طرح اکوتوریسم شراره فریادی، به فینال مسابقه نوآوری بنیادین آمریکا رسید

امسال در مسابقه نوآوری بنیادین آمریکا، حدود 50 نفر از بیش از 20 کشور دنیا شرکت کردند که طرح اکوتوریسم شراره فریادی برای بیابان های ایران، به فینال راه یافت.

30 اردیبهشت 1401

معاون گردشگری عضو شورای سیاست گذاری بنیاد گردشگری پروفسور جعفری شد

میراث آریا/ براساس اخبار بدست رسیده، معاون گردشگری عضو شورای سیاست گذاری بنیاد گردشگری پروفسور جعفری شد.

17 اردیبهشت 1401

معین تکلیف 30 هزار واحد مسکن مهر تعاونی سازِ به جای مانده

سرپرست شرکت عمران شهر های تازه با اعلام اینکه 30 هزار واحد مسکن مهر به جای مانده شهر های تازه در تعهد تعاونی هاست از مذاکره با وزارت تعاون برای مشخص تکلیف واحد های به جای مانده اطلاع داد.

11 اردیبهشت 1401

دبی از جدیدترین هتل قدیمی خود رونمایی کرد: QE2

در دبی، به راحتی می توان آرزوی چیزهای نو را کرد؛ از آسمان خراش ها گرفته تا ماشین های اس پورت. بنابراین شاید تعجب کنید که آخرین هتل لوکس این شهر، قدیمی ترین هتل آن است.

30 فروردین 1401

تبریز 2018، زندگی شبانه در تبریز

تبریز به صورت شبانه روزی میزبان گردشگران خواهد بودبه نقل از خبرگزاری میراث آریا، صبح امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم افتتاحیه رویداد ملی تبریز 2018 اظهار داشت که کسب...

29 فروردین 1401

روزشمار: 30 بهمن؛ درگذشت میکل آنژ

امروز سالروز درگذشت میکل آنژ، نقاش و مجسمه ساز ایتالیایی است.

23 فروردین 1401
تعداد: (57)