معاون گردشگری عضو شورای سیاست گذاری بنیاد گردشگری پروفسور جعفری شد

به گزارش وبلاگ وبکو، میراث آریا/ براساس اخبار بدست رسیده، معاون گردشگری عضو شورای سیاست گذاری بنیاد گردشگری پروفسور جعفری شد.

معاون گردشگری عضو شورای سیاست گذاری بنیاد گردشگری پروفسور جعفری شد

بنیاد بین المللی گردشگری پروفسور جعفری با هدف ترویج و حمایت های علمی و پژوهشی برای توسعه پایدار گردشگری و فراهم کردن افزایش تعاملات علمی و کاربردی به منظور ارتقای دانش ذینفعان و افزایش کیفیت خدمات گردشگری و میهمان نوازی، با بهره گیری از روش های نوین بین المللی، حمایت از دانش پژوهان و تشویق و ترغیب دارندگان ایده های نوآورانه و خلاقانه با حضور جمعی از علاقمندان، فعالان و استادان دانشگاه با پشتوانه میراث به یاد مانده از شخصیت برجسته پروفسور جعفر جعفری مشهور به پدر علم گردشگری در دنیا و بهره گیری از تجارب علمی بیش از نیم قرن ایشان در امسال تاسیس و فعالیت های خود را با همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی شروع نموده است.

براساس توافق با شهرداری اصفهان از سال 94 محل سکونت اجدادی پروفسور جعفری متعلق به مرحوم سید شفتی در اصفهان برای بازسازی و آماده سازی و استفاده برای بخشی از مامویت های بنیاد پیش بینی شده است.

مرحوم شفتی علاوه بر ساخت مسجد سید بیش از 90 کاروانسرا را نیز در دوره تاریخی گذشته در کشور ایجاد نموده بود که به نوعی هتل های زنجیره ای در آن عصر محسوب می شوند.

منبع: همگردی

به "معاون گردشگری عضو شورای سیاست گذاری بنیاد گردشگری پروفسور جعفری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون گردشگری عضو شورای سیاست گذاری بنیاد گردشگری پروفسور جعفری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید