علم و تکنولوژی

3 راه حل برای مقابله با چروک پوست گردن

راه حل ها و ترفند هایی وجود دارند که با چروک پوست گردن که اغلب آزاردهنده و ناراحت نماینده هستند، مقابله می نمایند.

21 آذر 1401

بسته الحاقی تازه فارکرای 6 به دنیاهای مختلف می رود؛ تریلر آن را دیدن کنید

کمپانی یوبی سافت بالاخره پس از مدت ها انتظار، بسته الحاقی تازه فارکرای 6 یعنی Lost Between Worlds را برای پلتفرم های مختلف عرضه کرد.

19 آذر 1401

دیالوگ، ماجراهای شرلوک هلمز

هلمز: گل سرخ چه چیز زیبایی است. مسحورکننده است… در خصوص اعتقادات، استنتاج معتبر نیست، پس می شه گفت یه علم تمام و کماله. ولی به نظر من بزرگترین نمایش حُسن تقدیر الهی در گل ها متجلی شده و فقط خوبی ه که در زندگی ارزش داره و به این جهت، من معتقدم که باید فقط...

17 آذر 1401

علائم سندروم روده تحریک پذیر چیست؟

از علامت های اصلی این سندروم، درد شکمی همراه با اسهال و یبوست است که باید حداقل به مدت 4 روز در ماه، در فرد وجود داشته باشد.

6 آذر 1401

کمبود انرژی انگلیس را وادار به فراوری برق از پیاده رو کرد

پیاده رو هایی در انگلیس نصب می شوند که با حرکت مردم بر روی آن ها، برق فراوری می گردد.

24 آبان 1401

عکس، ترسناک ترین فرودگاه های جهان !

گجت نیوز نوشت: پرریسک ترین بخش هر پرواز، مرحله فرود هواپیما است. در اینجا 10 مورد از خطرناک ترین فرودگاه های جهان را فهرست کرده ایم که می توانند کابوس هر خلبانی باشند.

18 آبان 1401

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

خرید اینترنتی بلیط هواپیما یکی از روش های نو اما محبوب در بین افرادی است که سفرهای هوایی را ترجیح می دهند. در حال حاضر یکی از آسانترین روش های خرید بلیط هواپیما، مراجعه به سایت های آنلاین فروش بلیط است که از جست و جو تا رزرو بلیط فقط با چند کلیک ساده انجام...

12 آبان 1401

پرورش ماهیان خاویاری در قره سوی آستارا

3 مزرعه پرورش ماهیان خاویاری دارای برند در روستای قره سوی بخش لوندویل شهرستان آستارا فعالیت دارند.

24 مهر 1401

سرما یا گرما کدام یک برای تسکین درد بهتر است؟

کمپرس سرد می تواند به کاهش درد و تورم ناشی از طولانی ماندن در آفتاب یاری کند. برای تسکین سریع، کمپرس سرد حوله ای (نه یخ) بهره ببرید تا سوختگی تسکین یابد.

22 مهر 1401

ناسا پیاده روی و رانندگی روی ماه را در بیابان آریزونا تمرین می نماید

ناسا برای آماده شدن در جهت کاوش های روی ماه طی برنامه آرتمیس، دو آزمایش میدانی چند هفته ای را در نزدیکی فلگستف آریزونا با حضور فضانوردان، مهندسان و دانشمندان پیش می برد تا سناریوهای مأموریتی فضانوردان آرتمیس را در یک محیط شبیه سازی شده آنالیز کند.

13 مهر 1401

این بار برای شکم گردی از موبایل تان بپرسید

برای خیلی از ما پیش آمده که در پی رستورانی خوب با غذاهایی خوشمزه باشیم اما نمی دانیم به کجا برویم، از چه کسی بپرسیم. حتی پیش از رفتن به رستوران دوست داریم از قیمت و تنوع غذاییش اطلاع پیدا کنیم. چاره چیست؟ جستجو در اینترنت، پرسیدن از دوستان یا دل به دریا...

23 شهریور 1401

توسعه نامتوازن گذشته شبکه اینترنت کشور را دچار مشکل نموده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، عیسی زارع پور در هفته دولت، با فعالان بخش خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ملاقات کرد و در این برنامه با تاکید بر اینکه وقتی گفته می گردد زیر ساخت شبکه ارتباطی کشور فرسوده و نیازمند نوسازی است یک امر بدیهی...

10 شهریور 1401

ارائه خدمات پنجره واحد شهری در سامانه سرو شیراز

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز از راه اندازی سامانه سرو برای ارائه خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی در شیراز اطلاع داد.

29 مرداد 1401

افزایش مرموز طول روز های زمین

ساعت های اتمی همراه با میزان گیری های نجومی دقیق نشان داده اند که طول یک روز به طور ناگهانی طولانی تر می گردد و دانشمندان نمی دانند دلیل این موضوع چیست.

27 مرداد 1401

سامسونگ انتظار دارد در سال 2025 فروش گوشی های تاشو از سری S بیشتر گردد

سامسونگ یک هدف نسبتا سخت برای خود مشخص نموده و آن هم این است که انتظار دارد تا سال 2025، فروش گوشی های تاشو از سری گلکسی S بیشتر گردد.

22 مرداد 1401

اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 وان پلاس معرفی شد

وان پلاس دیروز اولین گوشی هوشمند خود با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را معرفی کرد. این گوشی هوشمند که وان پلاس Ace Pro نام دارد، نسخه تغییر نام یافته وان پلاس 10T است که در بازار چین، با نام دیگری عرضه می شود.

20 مرداد 1401

چند پیشنهاد ساده برای لذت بردن از پروازهای طولانی

آرزوی پرواز براورده شد اما به این شکل که باید ساعت های طولانی روی یک جایگاه نه چندان راحت بنشینیم، مواظب باشیم که بلند صحبت نکنیم تا مزاحم دیگران شویم، زیاد از جایمان بلند نشویم که اگر هم شدیم غیر از یک راستا باریک و صاف جایی برای گذر نداریم. از نسیم خنک...

14 مرداد 1401

سوئیست DX3 دیار خودرو به خط فراوری رسید

دیار خودرو طی مراسمی به همت استاندار و ریاست سازمان صنعت و معدن استان اصفهان و با حضور معاون قضائی دادستان کل کشور، دادستان تهران و مدیران شوررای تأمین و ستاد تسهیل استان، خط فراوری خودروهای سواری تازه این مجموعه را با کراس اوور تازه DX3 به طور رسمی شروع...

9 مرداد 1401

نسخه iOS ویپاد منتشر شد

به عنوان ترابانک پاسارگاد در راستای توسعه خدمات و گامی رو به جلو، سقف اعتباردهی بدون ضامن و وثیقه را افزایش داده و از این پس کاربران این پلتفرم می توانند به جای سه میلیون تومان، مبلغ پنج میلیون تومان اعتبار پشتوانه دریافت نمایند.

8 مرداد 1401

مقایسه و آنالیز انواع هیوندای سوناتا

برترین مدل هیوندای سوناتا کدام است؟ در این مطلب قصد داریم به مقایسه و آنالیز انواع هیوندای سوناتا بپردازیم تا ببینیم در شرایط فعلی بازار کدام مدل از هیوندای سوناتا انتخاب بهتری است.

7 مرداد 1401
تعداد: (257)