بسته الحاقی تازه فارکرای 6 به دنیاهای مختلف می رود؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ وبکو، کمپانی یوبی سافت بالاخره پس از مدت ها انتظار، بسته الحاقی تازه فارکرای 6 یعنی Lost Between Worlds را برای پلتفرم های مختلف عرضه کرد.

بسته الحاقی تازه فارکرای 6 به دنیاهای مختلف می رود؛ تریلر آن را دیدن کنید

به نظر می رسد که Lost Between Worlds روند متفاوتی نسبت به این سری را در پیش گرفته است زیرا ماجرایی علمی تخیلی و تازه دنی روخاس (Dani Rojas) از لحن و اتسمفر داستان فارکرای 6 فاصله می گیرد. آخرین بسته های الحاقی بازی که شامل شخصیت های شرور قبلی سری بودند، با نظرات ضد و نقیض زیادی روبرو شدند، بنابراین امیدواریم که Lost Between Worlds بتواند بهتر از آن ها عمل کند.

لازم به ذکر است که در ابتدا بازیکنان نگران بودند که به علت افشای اطلاعاتی که در ماه سپتامبر امسال منتشر شده بود، این بسته الحاقی تنها به عنوان بخشی از نسخه بسیار گران قیمت و 199.99 دلاری بازی یعنی Far Cry 6: Game of the Year Edition در دسترس باشد، با این حال همانطور که بسیاری پیش بینی نموده بوند، بازیکنان می توانند Lost Between Worlds را به تنهایی و با قیمت بسیار مناسبی تجربه نمایند. قیمت این بسته تنها 19.99 دلار است.

تریلر منتشر شد دنی را نشان می دهد که از میان شکاف هایی به دنیا های مختلف عبور می نماید که هر کدام قوانین و قوانین فیزیک خاص خود را دارند. بعلاوه به نظر می رسد که دنی در این راه از یک همراه فرازمینی یاری می گیرد. هر یک از این دنیا ها حاوی دشمنان کریستال مانندی هستند که به نظر می رسد به عناصر مختلفی مرتبط هستند. از طرفی اسلحه دنی بسته به نوع دشمنی که با آن روبرو است تغییر رنگ می دهد. یوبی سافت اعلام نموده است که این بسته الحاقی داستان فارکرای 6 را توسعه می دهد و در عین حال دشمنان و چالش هایی تازه را به نمایش می گذارد.

علاوه بر این بسته الحاقی، یک به روزرسانی رایگان نیز برای فارکرای 6 در دسترس قرار گرفته است که حالت نیو گیم پلاس و ویژگی Completionist Aid را به بازی اضافه می نماید. این ویژگی به آنالیز اندازه تکمیل هر منطقه و پیشرفت در آن یاری می نماید. در نهایت یک نسخه آزمایشی رایگان از بازی برای بازیکنانی که هنوز آن را خریداری ننموده اند نیز در تمامی پلتفرم ها در دسترس است.

بازی فارکرای 6 هم اکنون برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بسته الحاقی تازه فارکرای 6 به دنیاهای مختلف می رود؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی تازه فارکرای 6 به دنیاهای مختلف می رود؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید