استودیو لندن پلی استیشن یک بازی آنلاین تازه برای پلی استیشن 5 می سازد

به گزارش وبلاگ وبکو، طبق شواهد و اطلاعات تازه اعلام شده، استودیو لندن پلی استیشن در حال حاضر روی توسعه یک بازی آنلاین تازه برای پلی استیشن 5 کار می نماید.

استودیو لندن پلی استیشن یک بازی آنلاین تازه برای پلی استیشن 5 می سازد

این استودیو بیشتر به خاطر کار روی توسعه دو بازی Singstar و Blood and Truth که به ترتیب از ابزارهای جانبی میکروفون و واقعیت مجازی استفاده می کردند، شناخته شده است. این خبر بر اساس توییت تازهی که به وسیله استودیو برای آگهی شغلی برای پروژه تازه آن ها نوشته شده، منتشر شده است. در این توییت نوشته شده است: ما از پایه در حال ساختن یک تیم برای توسعه یک بازی آنلاین برای پلی استیشن 5 هستیم. افراد تازه وارد در برترین زمان ممکن به تیم اضافه خواهند شد تا در شکل دادن برنامه هایمان برای این پروژه تازه که به طور خاصی برای آن هیجان زده هستیم، نقش داشته باشند.

جزئیات بیشتری درباره خود بازی ارائه نشده است. بنابراین دقیقا تعیین نیست که این بازی تازه قرار است چگونه باشد. با این وجود، در این آگهی شغلی موقعیت های شغلی در زمینه هایی همانند ارزیابی کیفی (QA)، طراحی هنری، طراحی بازی و فراوری مشاهده می گردد. از آنجایی که در برخی از این زمینه ها جذب افرادی برای مسؤولیت های ارشد ذکر شده، می توان این احتمال را داد که این پروژه تازه هنوز در مراحل بسیار ابتدایی توسعه خود قرار گرفته است.

با این حال، جزئیات بیشتری در توضیحات این شغل ها پنهان شده است. برای مثال، برای موقعیت شغلی طراح مرحله فردی با تجربه در طراحی نقشه برای گیم پلی بازی های کو-آپ (محلی یا آنلاین) و بعلاوه تجربه در آثار بازی به عنوان سرویس (GaaS) یا آثار در حال پیشرفت (Ongoing) درخواست شده است.

در همین حال و با توجه به آگهی شغلی، طراح سیستم مسؤول طراحی یک بازی متا است که تعامل طولانی مدت و پایدار با مخاطبان را تشویق می نماید و یک طراحی درآمدزایی و مالی را ایجاد می نماید که به بازیکنان ارزش واقعی برای آنچه با ما خرج می نمایند، ارائه می نماید.

این به طور بالقوه نشان دهنده یک بازی چندنفره آنلاین ادامه دار و در حال پیشرفت است. با این حال در این آگهی هیچ اشاره ای به واقعیت مجازی نشده است. بنابراین، با وجود اینکه استودیو روی بازی های هدست قبلی سونی کار نموده است، احتمال کمی وجود دارد که این برای واقعیت مجازی باشد. به صورت دقیق نمی دانیم که بازی تازه آنلاین استودیو لندن پلی استیشن قرار است چه چیزی باشد اما با توجه به توییت هرمن هالست در توییتر، می دانیم که او برای آن بسیار هیجان زده است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "استودیو لندن پلی استیشن یک بازی آنلاین تازه برای پلی استیشن 5 می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استودیو لندن پلی استیشن یک بازی آنلاین تازه برای پلی استیشن 5 می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید