کسب و کار

بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 2022 قطر تا به امروز چقدر فروخته است؟

تماشای بازی امشب فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی 2022 قطر در سینماها، از زمان شروع فروش بلیت در سامانه سمفا تا اکنون 329 میلیون تومان فروش داشته و چندهزار نفر بلیت خریده اند.

9 آذر 1401

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

خرید اینترنتی بلیط هواپیما یکی از روش های نو اما محبوب در بین افرادی است که سفرهای هوایی را ترجیح می دهند. در حال حاضر یکی از آسانترین روش های خرید بلیط هواپیما، مراجعه به سایت های آنلاین فروش بلیط است که از جست و جو تا رزرو بلیط فقط با چند کلیک ساده انجام...

12 آبان 1401

یک شرکت طراحی سایت حرفه ای در تبریز و اردبیل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

طراحی سایت حرفه ای یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کار است. صاحبان مشاغل علاقه مند هستند که سایت شان به بهترین شکل با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. ارتباط غیرحضوری و آنلاین پیروز یکی از مهم ترین مواردی است که یک شرکت طراحی وب سایت باید برای مشتریان خود...

10 مهر 1401

8 چالش تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان (همراه با راهکار آن ها)

اغلب افراد از دوران مدرسه به عنوان دورانی خوش و دوست داشتنی یاد می نمایند اما این موضوع برای همه یکسان نیست. ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که با چالش ها و مسائل مختلفی در طول دوران تحصیل در مدرسه و دانشگاه روبه رو بوده اید. شاید هم فرزند شما در...

10 مهر 1401

برنامه غذایی جالب جردن باروز

رسیدن به سطح بالایی از موفقیت مستلزم تمرکز ذهنی بر تمام جنبه های عملکرد یک کشتی گیر است. تغذیه مناسب می تواند زمینه ای باشد که واقعاً می تواند به یک کشتی گیر در رسیدن به اهداف خود یاری کند. کشتی گیران برای کاهش وزن یا افزایش وزن همواره به رژیم غذایی مناسب...

5 مهر 1401

رشد 40 درصدی صادرات ایران به آفریقا

لطیفی گفت: در 5 ماه نخست سال 696 میلیون و 731 هزار و 412 دلار کالای ایرانی به 37 کشور آفریقایی صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته است.

31 شهریور 1401

شرایط اخذ اقامت گرجستان

در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران به آنالیز شرایط مهاجرت به گرجستان خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید .

18 شهریور 1401

9 راه حل برای رهایی از دندان درد در شب

تسکین دندان درد در شب بسیار سخت است و باعث می گردد که فرد نتواند بخوابد؛ با این حال رهکار هایی برای یاری به کاهش این درد در شب و به خواب رفتن فرد وجود دارد.

31 مرداد 1401

سامسونگ انتظار دارد در سال 2025 فروش گوشی های تاشو از سری S بیشتر گردد

سامسونگ یک هدف نسبتا سخت برای خود مشخص نموده و آن هم این است که انتظار دارد تا سال 2025، فروش گوشی های تاشو از سری گلکسی S بیشتر گردد.

22 مرداد 1401

هزینه 4 هزار هزار میلیارد تومانی برای ساخت 4 میلیون واحد نهضت ملی مسکن

محمودزاده گفت: تمامی واحد های نهضت ملی مسکن بیمه کیفیت هستند و برای ساخت آن ها 4هزار هزار میلیارد تومان هزینه باید صرف گردد.

22 مرداد 1401

مقایسه و آنالیز انواع هیوندای سوناتا

برترین مدل هیوندای سوناتا کدام است؟ در این مطلب قصد داریم به مقایسه و آنالیز انواع هیوندای سوناتا بپردازیم تا ببینیم در شرایط فعلی بازار کدام مدل از هیوندای سوناتا انتخاب بهتری است.

7 مرداد 1401

با محله دربند تهران و دیدنی های آن آشنا شوید

یکی از قطب های اصلی کوهنوردی در تهران محله دربند است. این محله در منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است. دربند از گذشته به دلیل آب وهوای خوبی که داشته مورد توجه پادشاهان و مردم بوده است. یکی از دلایل محبوبیت دربند را می توان در وجود کوه های مرکزی البرز و کاخ...

6 مرداد 1401

گوست آو سوشیما نزدیک به 10 میلیون نسخه فروش داشته است

به مناسبت دومین سالگرد عرضه بازی گوست آو سوشیما، ساکرپانچ جزئیاتی را درباره فروش این بازی پیروز و تحسین شده بیان نمود و این مناسبت را به همراه بازیکنان جشن گرفت. طبق این اطلاعات، فروش بازی گوست آو سوشیما تقریباً به 10 میلیون نسخه رسیده است.

5 مرداد 1401

محتوای پولی در اینستاگرام ، آیا واقعا فعال شدن این ویژگی راهی برای کسب عایدی برای محتواسازان باز می نماید؟

مطابق خبری که این یکی دو روزه بازتاب زیادی در رسانه های داشته است، اینستاگرام می خواهد به سازندگان محتوا اجازه بدهد که بعضی از محتوای خود را چه در بخش رلیز و چه در بخش پست های روتین، تنها برای مشترکان پولی خود قابل مشاهده و دسترسی نمایند.

5 مرداد 1401

چرا انیمیشن لگو بتمن برترین فیلم بتمن است؟

در تمام گوشه کنارهای اینترنت همه در حال صحبت کردن در خصوص برترین فیلم بتمن هستند. البته بعضی از هواداران، تصور می نمایند که این یک مسابقه نیست و شوالیه تاریکی در هر فیلمی که ظاهر گردد خوش خواهد درخشید، به خصوص وقتی که در برابر اسطوره ای همانند هیث لجر...

9 تیر 1401

استودیو لندن پلی استیشن یک بازی آنلاین تازه برای پلی استیشن 5 می سازد

طبق شواهد و اطلاعات تازه اعلام شده، استودیو لندن پلی استیشن در حال حاضر روی توسعه یک بازی آنلاین تازه برای پلی استیشن 5 کار می نماید.

6 تیر 1401

معرفی کامل گوشی پرچمدار شیائومی 12 پرو

شیائومی 12 پرو جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار است که به فهرست گوشی های مجهز به چیپست برتر کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 می پیوندد.

1 تیر 1401

ژل رویال زنبور عسل و بره موم چند؟

ژل رویال و بره موم دو محصول دیگر زنبور های عسل هستند که در بازار خرید و فروش می شوند. دو محصولی که هم قیمت بالایی دارند و هم هواداران زیادی در طول سال های اخیر پیدا نموده اند. به صورت معمول، فروشندگان ژل رویال و بره موم را به صورت گرمی می فروشند. اما فروش...

29 خرداد 1401

سقف وام قرض الحسنه 300 میلیون تومان شد

سخنگوی دولت از افزایش سقف وام قرض الحسنه به 300 میلیون تومان با اقساط 60 ماهه اطلاع داد.

9 خرداد 1401

13 هزار بازدید از موزه های استان مرکزی در ایام نوروز

خبرنگاران/مرکزی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: مقدار بازدید از موزه های استان با تعرفه های رایگان و نیم بها در ایام نوروز به 13 هزار نفر رسید که این مقدار نشانگر رشد قابل توجهی است.

8 خرداد 1401
تعداد: (165)