خرید اینترنتی بلیط هواپیما

به گزارش وبلاگ وبکو، خرید اینترنتی بلیط هواپیما یکی از روش های نو اما محبوب در بین افرادی است که سفرهای هوایی را ترجیح می دهند. در حال حاضر یکی از آسانترین روش های خرید بلیط هواپیما، مراجعه به سایت های آنلاین فروش بلیط است که از جست و جو تا رزرو بلیط فقط با چند کلیک ساده انجام می گیرد. سفر با هواپیما همواره در فهرست سفرهای پرطرفدار است زیرا این نوع سفرها معمولا سریع ترین و راحت ترین گزینه محسوب می گردد. بعضی گرانی سفرهای هوایی را علت عدم استقبال از آن عنوان می نمایند و بعضی سختی پیدا کردن بلیط در روزهای شلوغ و تعطیلات را بهانه می نمایند، اما با رونق گرفتن خرید اینترنتی بلیط هواپیما این مسائل برای مشتاقان سفرهای هوایی هم کمرنگ شد و افراد راحت تر به بلیط هواپیما دسترسی پیدا کردند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

سفر با هواپیما برای مقاصد خارج از کشور و مقاصد داخلی با مسافت زیاد موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود و خرید اینترنتی بلیط هواپیما امکان مقایسه هزینه بلیط های شرکت های مختلف را به شما می دهد. خرید اینترنتی بلیط هواپیما شاید در ابتدا برای بعضی از افراد که آشنایی کمتری با خریدهای غیرحضوری دارند، سخت به نظر بیایید ولی پس از یکبار امتحان کردن آن قطعا مشتری دائم این نوع خریدها به خصوص برای سفرهای بدون برنامه قبلی می شوید. در ادامه بیشتر در خصوص جزئیات مربوط به خرید اینترنتی بلیط هواپیما به شما همراهان وبلاگ وبکو اطلاعات می دهیم تا تجربه خوشایندی از این نوع خرید برای شما رقم بخورد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما در یک چشم به هم زدن

در دنیای شلوغ و پرسرعت امروز انسان ها محدودیت زمانی دارند و به همین علت خریدهای آنلاین در همه بخش های زندگی انسان مدرن نفوذ نموده است، افراد برای اینکه کمتر در ترافیک بمانند و در زمان محدود به کارهای بیشتری برسند دست به دامن اینترنت و خریدهای آنلاین شده اند. یکی از مهمترین حوزه های فروش آنلاین به خرید بلیط سفر برمی شود، این موضوع در سفرهای هوایی بیشتر رونق پیدا نموده و افراد تمایل دارند بلیط های سفرهای خود را به صورت غیر حضوری تهیه نمایند. اگر بگوییم که خرید اینترنتی بلیط هواپیما در یک چشم به هم زدن انجام می شود خیلی هم بی راه نگفته ایم!

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما در یک چشم به هم زدن، کافیست وارد یکی از سایت های فروش آنلاین بلیط مانند وبلاگ وبکو شوید و سپس در قسمت خرید بلیط هواپیما مبدا و مقصد سفر و تاریخ مورد نظر برای پرواز را معین کنید، در عرض چند ثانیه تمامی بلیط های موجود در آن تاریخ برای مقصد مورد نظر به شما نمایش داده می شود. شما هم به راحتی با عضویت در این سایت های می توانید روی بلیط مورد نظر کلیک کنید و با معین کردن تعداد مسافران وارد درگاه پرداخت آنلاین شده و بلیط خود را خریداری نمایید. همان طور که گفتیم این کار در کمتر از چند دقیقه بدون محدودیت زمانی و مکانی و فقط با دسترسی به شبکه اینترنت قابل انجام است.

1. خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین کار بسیار راحتی است، به خصوص وقتی که نکات و ترفندهای آن را به خوبی بدانید. برای خرید آنلاین بلیط هواپیما نیاز به یک آدرس ایمیل دارید تا بتوانید در سایت های فروش آنلاین بلیط یک حساب کاربری برای خودتان درست کنید و سپس با جست و جو در سایت، بلیط مورد نظر برای مقصد سفرتان را در تاریخی که قصد سفر دارید به راحتی پیدا نموده و پس از مقایسه قیمت های شرکت های مختلف هواپیمایی بلیط مورد نظر را خریداری و بلیط را از پروفایل خود به صورت الکترونیکی دریافت نمایید. امروزه با پیشرفت فناوری استفاده از بلیط های الکترونیک به خصوص برای مسافرانی که بلیط خود را به صورت آنلاین تهیه نموده اند بسیار متداول است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما محدودیت زمانی ندارد و شما 7 روز هفته به صورت 24 ساعته می توانید وارد سایت شوید و خرید آنلاین بلیط هواپیما را بدون محدودیت خاصی و با پرداخت الکترونیک انجام دهید. در خرید آنلاین بلیط هواپیما تمامی مراحل جست و جو بلیط تا صدور آن به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می شود و مسافران در زمان خود برای تهیه بلیط صرفه جویی می نمایند.

2. اطلاعات مورد نیاز برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

برای خریدهای آنلاین به یک دستگاه هوشمند مانند موبایل، تبلت و یا لپتاپ نیاز داریم که قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را داشته باشد، در واقع خرید آنلاین با اتصال به شبکه جهانی اینترنت و وارد شدن به سایت های فروش آنلاین آغاز می شود. برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما اتصال به اینترنت با یک دستگاه امن ضرورت دارد، البته علاوه بر موارد گفته شده به باید از قبل نسبت به چند مورد اطلاعات کافی داشته باشیم. اطلاعات مورد نیاز برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما عبارتند از:

  • داشتن یک ایمیل معتبر برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما الزامی است، در واقع مسافر باید برای ایجاد حساب کاربری در سایت های رزرو آنلاین و بعلاوه دریافت رسید بلیط هواپیما ایمیل معتبر داشته باشد.
  • در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما کد ملی و شماره پاسپورت برای سفرهای خارجی را برای وارد کردن اطلاعات هویتی مسافر نیاز دارید و بهتر است پیش از ورود به سایت این اطلاعات را دسترس بگذارید.
  • با توجه به اینکه پرداخت هزینه بلیط هواپیما در خرید آنلاین به وسیله درگاه ها و کارت بانکی انجام می شود باید قبل از خرید آنلاین بلیط هواپیما رمز دوم پویا کارت بانکی خود را فعال نموده باشید تا پرداخت به وسیله کارت در زمان اتصال به درگاه انجام شود.

3. اطلاعات موجود در بلیط هواپیما

اطلاعات موجود در بلیط هواپیما برای خرید آنلاین و حضوری بلیط دقیقا یکسان است و شامل چهار بخش مهم می شود که مسافران باید در زمان تهیه بلیط به آنها توجه داشته باشند. در قسمت بالای بلیط نام و نام خانوادگی شما نوشته شده که باید با مدارک هویتی شما مثل شناسنامه، کارت ملی و یا گذرنامه مطابقت داشته باشد. بعد از آن به ترتیب اطلاعات پرواز در سمت راست و اطلاعات بلیط در سمت چپ درج شده، اطلاعات پرواز شامل مبدا، مقصد، شماره ترمینال، تاریخ پرواز، ساعت آغاز پرواز و ساعت رسیدن به مقصد است.

اطلاعات بلیط شامل نام ایرلاین، مدل هواپیما، کلاس پرواز و بعلاوه مقدار بار مجاز مسافر می باشد. قسمت آخر بلیط هم شامل اطلاعاتی مانند شماره سفارش و هزینه بلیط پرواز شما است. اطلاعات مربوط به خرید بلیط مانند شماره سفارش یا همان شماره قرارداد به منظور پیگیری سفارش و یا کنسل کردن بلیط هواپیما در خریدهای آنلاین اهمیت زیادی دارد و از آن برای پیگیری در خرید اینترنتی بلیط هواپیما استفاده می شود.

4. خرید غیر حضوری بلیط هواپیما

بسیاری از سایت های آنلاین فروش بلیط هواپیما در روزهای خاص اقدام به ارائه تخفیف های ویژه بر روی بلیط های خود می نمایند که این تخفیف های معمولا از طرف مسافران با استقبال خوبی روبرو می شود. در خرید غیر حضوری بلیط هواپیما می توانید بلیط های چارتری و یا لحظه آخری را با تخفیف های باورنکردنی بخرید و با صرفه جویی در هزینه ها از سفر خود نهایت لذت را ببرید. در خرید غیر حضوری بلیط هواپیما امکان مقایسه قیمت بلیط در سایت های مختلف با هم وجود دارد و مسافران بر اساس هزینه و امکانات مد نظر خود می توانند با برترین قیمت خرید اینترنتی بلیط هواپیما را انجام دهند.

5. مهم ترین نکات در زمان خرید اینترنتی بلیط هواپیما

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اگر نسبت به روش های خرید اینترنتی بلیط هواپیما اطلاعات کافی داشته باشید، امکان کاهش هزینه های سفر برای شما و همراهانتان بیشتر می شود. در این بخش می خواهیم به مهم ترین نکات در زمان خرید اینترنتی بلیط هواپیما اشاره ای داشته باشیم:

  • اگر سفر هوایی شما گروهی است، پیشنهاد می کنیم حتما قیمت خرید اینترنتی بلیط هواپیما را هم به صورت گروهی و هم به صورت انفرادی آنالیز نمایید. زیرا محتمل است قیمت بلیط های تکی ارزان تر از بلیط های گروهی باشد و شما می توانید هزینه کمتری به سفر بروید.
  • خرید بلیط پرواز به صورت رفت و برگشت تاثیر چشمگیری در کاهش قیمت بلیط هواپیما دارد.
  • پروازهای توقف دار هم جز پروازهای ارزان قیمت به شمار میرود، اگر زمان کافی در اختیار دارید تهیه این پروازها برای شما ارزان خواهد بود.
  • حتما در جریان خبرهای مربوط به آژانس های مسافرتی و سایت های آنلاین فروش بلیط باشید و آنها را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، چرا که به محض ارائه تخفیف و پیشنهادهای شگفت انگیز شما جز اولین نفرات استفاده نماینده از آن تخفیف ها خواهید بود.

6. صدور اینترنتی بلیط هواپیما

بعد از اینکه وارد سایت فروش بلیط شدید و بلیط پرواز مورد نظر را به خوبی آنالیز کردید، احتمالا با وارد کردن اطلاعات خود و همسفران اقدام به خرید بلیط می کنید. در خرید اینترنتی بلیط هواپیما پس از انتخاب پرواز وارد کردن اطلاعات بلیط به مدت محدودی تا انجام پرداخت برای شما رزرو می شود و پس از پرداخت اینترنتی بلیط به نام و معینات شما صادر و قابل استفاده است.

صدور اینترنتی بلیط هواپیما به وسیله وب سایت های معتبر، بعد از گذراندن مراحل ثبت اطلاعات به صورت اینترنتی انجام می گیرد و گفتنی است که بلیط به طور اتوماتیک به ایمیل شما ارسال می شود. برای اطمینان خاطر می توانید علاوه بر همراه داشتن نسخه الکترونیک بلیط در گوشی موبایل خود یک نسخه پرینت شده از آن هم در زمان حضور در فرودگاه همراه خود داشته باشید تا مسئله ای در زمان پرواز برای شما ایجاد نشود.

نتیجه گیری

نحوه تهیه بلیط هواپیما یکی از مهمترین دغدغه های مسافران در زمان انتخاب سفرهای هوایی است، شاید برای شما هم رخ داده باشد که برای سفر هوایی برنامه ریزی نموده باشید ولی در تاریخ مد نظر بلیط موجود نباشد و سفر شما به این علت کنسل شود. سایت های فروش آنلاین بلیط کار شما راحت نموده اند، زیرا پیش از برنامه ریزی برای سفر می توانید از این سایت های بلیط خود را به صورت آنلاین برای تاریخ مورد بخرید و سپس دیگر برنامه های سفر را مانند رزرو هتل انجام دهید. خرید اینترنتی بلیط هواپیما بعضا با تخفیف های بسیار خوبی همراه است که این موضوع برای علاقمندان به سفرهای هوایی بسیار مجذوب کننده می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما را می توان راحت ترین روش ممکن برای تهیه بلیط سفرهای هوایی دانست که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مسافر می شود. برای سفرهای هوایی داخلی و خارجی می توانید بلیط پرواز خود را با برترین قیمت به صورت 24 ساعته از سایت وبلاگ وبکو خریداری نمایید، وبلاگ وبکو ارائه دهنده انواع خدمات سفر است که سابقه طولانی و درخشانی در امر گردشگری بین المللی دارد و همیشه با خدمات و پشتیبانی خود توانسته مشتریان را راضی نگه دارد.

1. چه اطلاعاتی برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما نیاز است؟

حتما پیش از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به این سه مورد توجه نمایید:

  • برای ایجاد حساب کاربری در سایت های رزرو آنلاین بلیط و بعلاوه دریافت رسید بلیط هواپیما داشتن یک ایمیل معتبر لازم است.
  • قبل از خرید آنلاین بلیط هواپیما سعی کنید رمز دوم پویا کارت بانکی خود را فعال نموده باشید.
  • در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما کد ملی و شماره پاسپورتتان را برای سفرهای خارجی در دسترس قرار دهید.

2. چه اطلاعاتی در بلیط هواپیما درج شده است؟

بلیط هواپیما به طور کلی از چهار بخش مهم تشکیل شده است؛ در ابتدا بلیط اطلاعات هویت شامل نام و نام خانوادگی به فارسی و انگلیسی درج شده است. بعد از آن به ترتیب اطلاعات پرواز در سمت راست و اطلاعات بلیط در سمت چپ درج شده و در آخر هم اطلاعاتی نظیر شماره سفارش و هزینه بلیط شما نیز وجود دارد.

3. بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما و صدور بلیط چه کار باید بکنیم؟

بعد از این که پرواز مورد نظر را انتخاب و اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیما نمودید، نوبت به دریافت بلیط هواپیما می رسد. صدور اینترنتی بلیط هواپیما به وسیله وب سایت های معتبر، بعد از گذراندن مراحل ثبت اطلاعات به صورت اینترنتی انجام می گیرد و یک نسخه از بلیط به طور اتوماتیک به ایمیل مسافر ارسال می شود. به شما پیشنهاد می کنیم علاوه بر پرینت بلیط، جهت اطمینان یک نسخه از آن را در تلفن همراهتان در دسترس داشته باشید.

منبع: الی گشت

به "خرید اینترنتی بلیط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اینترنتی بلیط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید