ارائه خدمات پنجره واحد شهری در سامانه سرو شیراز

به گزارش وبلاگ وبکو، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز از راه اندازی سامانه سرو برای ارائه خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی در شیراز اطلاع داد.

ارائه خدمات پنجره واحد شهری در سامانه سرو شیراز

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز سامانه سرو را پیاده سازی و راه اندازی نموده که این پلتفرم شهروندی با آدرس sarv.shiraz.ir در دسترس شهروندان شیرازی نهاده شده و به عنوان درگاهی جهت ارائه خدمات پنجره واحد شهری ایجاد شده است.

در جلسه جلسه کارگروه هوشمندسازی اداری و توسعه دولت الکترونیک استان فارس با ارزیابی شاخص های امنیت فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی، عملکرد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز در این حوزه نیز مورد ارزیابی، بحث و گفتگو نهاده شد.

در ادامه سازمان فاوا به ارائه جامعی از خدمات و بخش های مختلف زیر سیستم های سامانه سرو شیراز که به وسیله این سازمان پیاده سازی و راه اندازی شده است پرداخت.

این پلتفرم شهروندی که با آدرس sarv.shiraz.ir در دسترس شهروندان شیرازی نهاده شده است به عنوان درگاهی برای ارایه خدمات پنجره واحد شهری ایجاد شده است.

در خاتمه مقرر شد برای تسهیل خدمات رسانی به شهروندان سومین حرم اهل بیت (ع) همکاری لازم به وسیله سایر دستگاه های اجرایی در مورد انتقال و اشتراک گذاری سایر سرویس شهری بر روی سامانه سرو شیراز انجام پذیرد.

وبلاگ وبکو فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارائه خدمات پنجره واحد شهری در سامانه سرو شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات پنجره واحد شهری در سامانه سرو شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید