سامانه اداره کتاب از هفته آینده در دسترس خواهد بود

به گزارش وبلاگ وبکو، خبرگزاری خبرنگاران- معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از شروع به کار مجدد سامانه اداره کتاب از هفته آینده اطلاع داد و گفت: هیچ اطلاعاتی از این سامانه به سرقت نرفته و تخلیه نشده است.

سامانه اداره کتاب از هفته آینده در دسترس خواهد بود

به گزارش وبلاگ وبکو و به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، یاسر احمدوند در مورد زمان فعالیت مجدد سامانه دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (اداره کتاب) شرح داد و تاکید نمود: پس از حمله سایبری به سامانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکاران فنی، کارشناسان و مشاوران کار فشرده و متراکمی را برای برطرف این اختلال شروع کردند و پیروز به بازیابی اطلاعات سامانه اداره کتاب شدند.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه نمود: همه اطلاعات بازگردانده شدند و هیچ اطلاعاتی از این سامانه به سرقت نرفته و تخلیه نشده است. با انتقال اطلاعات به سرور نو از ابتدای هفته آینده امکان فعالیت مجدد این سامانه برقرار خواهد شد و ناشران می توانند کتاب های خود را بارگذاری و فرآیند دریافت مجوز را پیگیری نمایند.

وی گفت: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، تدابیری اندیشیده شد تا برای جبران زمان از دست رفته، فرآیند آنالیز و صدور مجوز کتاب با سرعت بیشتری طی گردد و ناشران با مسئله ای روبرو نشوند.

یاسر احمدوند اضافه نمود: البته سامانه های خانه کتاب و ادبیات ایران از جمله سامانه اختصاص شابک، از ابتدا حملات را دفع نموده بود و بدون مشکل در حال خدمت رسانی به مراجعه نمایندگان است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "سامانه اداره کتاب از هفته آینده در دسترس خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه اداره کتاب از هفته آینده در دسترس خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید