سوئیست DX3 دیار خودرو به خط فراوری رسید

به گزارش وبلاگ وبکو، دیار خودرو طی مراسمی به همت استاندار و ریاست سازمان صنعت و معدن استان اصفهان و با حضور معاون قضائی دادستان کل کشور، دادستان تهران و مدیران شوررای تأمین و ستاد تسهیل استان، خط فراوری خودروهای سواری تازه این مجموعه را با کراس اوور تازه DX3 به طور رسمی شروع کرد.

سوئیست DX3 دیار خودرو به خط فراوری رسید

شرکت دیار خودرو بعلاوه هم زمان با شروع فراوری این کراس اوور تازه، فراوری کراس اوور بایک X25 را نیز ادامه خواهد داد که پیش تر در برنامه این شرکت قرار داشته است. فعالیت دیار خودرو در سال 1400، فقط محدود به این دو محصول نخواهد بود، بلکه SUV تنومند SOUEAST DX7 نیز به خطوط فراوری دیار خودرو می پیوندد و سبد محصولات این خودروساز را در سال 1400 در 3 کلاس ابعادی خودروهای شاسی بلند و در کنار 2 محصول سدان روز جهان تکمیل می نماید.

خبر تازه این روز ها: 80 درصد رانت نصیب دلالان می گردد

ظرفیت بیش از 80 هزار دستگاه خطوط فراوری دیار خودرو در کارخانه ای به وسعت 140 هزار مترمربع با فضای فراوریی بالغ بر 60 هزار مترمربع، به عنوان یکی از کامل ترین خطوط فراوری خودرو بخش خصوصی

واقع در شهر گلپایگان استان اصفهان، بستری مناسب برای سبد گسترده محصولات دیار خودرو در کلاس های مختلف است.

کمپانی سوئیست اصالت چینی دارد و در بازارهای مختلفی محصولاتش را عرضه نموده است. این نشان چینی به همکاری و مشارکت با کمپانی میتسوبیشی معروف است؛ به همین علت بعضی از اجزای فنی و پلتفرم محصولات سوئیست، از خودروهای مختلف میتسوبیشی گرفته شده است.

کراس اوور DX3 که شروعگر عصر تازه دیار خودرو خواهد بود، یک شاسی بلند طراحی شده در شرکت پینین فارینا مجهز به پیشرانه 4A91 توربو میتسوبیشی با حداکثر توان 156 اسب بخار و گشتاور 225 نیوتن متر است. این خودرو برای انتقال قدرت به محور جلو از یک گیربکس اتوماتیک CVT هشت سرعته تیپ ترونیک بهره می برد.

سوئیست DX3 کوچک ترین کراس اوور این نشان چینی است که در سال 1399، تردد نمونه های اولیه آن با پلاک آزمایشی در کشور شروع شد. سوئیست DX3 با 4354 میلی متر طول، 1840 میلی متر عرض و 1654 میلی متر ارتفاع در رده کراس اوور های کامپکت قرار می گیرد و فاصله محوری در این خودرو 2610 میلی متر است.

بیشتر بخوانید: بی وای دی تانگ 2021 به بازار ایران می آید

این خودرو از مجموعه جامع تکنولوژی های ایمنی نظیر ESP، TCS، سیستم های کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، کیسه های هوای جلو، جانبی و پرده ای ، ترمز اضطراری، سیستم هشدار حادثه و … بهره می برد. بعلاوه در بخش امکانات رفاهی، به نمایشگر لمسی 7 اینچ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، استارت و ورود بدون کلید، دوربین 360 درجه سقف پاناراما و … مجهز شده اسن که آن را در بالاترین سطح بین کراس اوور های موجود در بازار و در بین رقبا قرار می دهد.

برادر بزرگتر DX3 یعنی DX7 با اندامی عضلانی و تنومد و پیشرانه توربو میتسوبیشی با حداکثر توان 195 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن متر و گیربکس 7 سرعته اتوماتیک نیز در برنامه امسال دیارخودرو قرار گرفته است. کراس اوور کوچک شهری بایک X25 نیز مانند گذشته با پیشرانه 1.5 لیتری 115 اسب بخار و امکاناتی رفاهی نظیر دوربین عقب، نمایشگر لمسی، بلوتوث، تهویه دیجیتال، 2 کیسه هوا، سانروف و … در سبد محصولات دیار خودرو قرار خواهد داشت.

این محصول چینی که پینینفارینا آن را طراحی نموده است، در رده قیمتی 600 تا 700 میلیون تومان بازار ایران، با محصولاتی نظیر فیدلیتی بهمن موتور، لیفان X70، فردا SX5، جک S5 و هایما S7 به رقابت خواهد پرداخت. اکنون باید منتظر بود و دید که شرکت دیار خودرو با چه قیمتی DX3 را به دست مشتریان می رساند.

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ وبکو مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "سوئیست DX3 دیار خودرو به خط فراوری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوئیست DX3 دیار خودرو به خط فراوری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید