این بار برای شکم گردی از موبایل تان بپرسید

به گزارش وبلاگ وبکو، برای خیلی از ما پیش آمده که در پی رستورانی خوب با غذاهایی خوشمزه باشیم اما نمی دانیم به کجا برویم، از چه کسی بپرسیم. حتی پیش از رفتن به رستوران دوست داریم از قیمت و تنوع غذاییش اطلاع پیدا کنیم. چاره چیست؟ جستجو در اینترنت، پرسیدن از دوستان یا دل به دریا بزنید و بگویید هر چه بادا باد؟ اما یک راه مطمئن تر به شما پیشنهاد می کنیم. به موبایلتان اعتماد کنید و با Four Square رستوران گردی کنید.

این بار برای شکم گردی از موبایل تان بپرسید

همه چیز با گرسنگی، گذراندن وقت با دوستان یا در پی جایی برای نشستن و استراحت شروع می شود. شاید هم قراری محبت آمیز دارید اما نمی دانید کجا بروید! پس اولین قدم این است: برنامه Four Square را برای موبایلتان دانلود کنید، فرقی ندارد اندروید باشد یا iOS. حتی از طریق ویندوز سیستم هم می توانید به سایت www.foursquare.com بروید و بگردید.

هر کجا باشید می توانید از این برنامه استفاده کنید، چه در ایران چه در سفرهای خارجی.

کار با اپلیکیشن FourSquare آسان و در اصطلاح کاربردی، محبت آمیز (User-Friendly) است. خیلی راحت می توانید با آن کار کنید و در کمترین زمان کافه مورد علاقه تان را پیدا کنید.

در پی چه هستید؟

کافی شاپ، رستوران، باشگاه ورزشی، تئاتر و سینما یا فقط جایی برای خوردن ناهار یا شام؟ در پی هرچه باشید در این اپلیکیشن پیدایش می کنید. فقط یادتان باشد که سیستم مکان یابی گوشی را فعال کنید تا این برنامه بهتر کمکتان کند.

شما می توانید از گزینه Near Me استفاده کنید تا کلیه رستوران ها و کافی شاپ ها را نشان دهد، آن هم براساس امتیازدهی کاربران این برنامه.

خوبی FourSquare این است که شما قبل از رفتن به مکان انتخابی می توانید عکس هایش را در گالری ببینید و نظرات دیگر کاربران را بخوانید.

از آنجایی که فور اسکوئر براساس نظرات کاربران اداره می شود پس بهتر است شما هم بعد از رفتن به رستوران درباره آنجا نظر بدهید و حتی عکسی هم بگذارید. خیلی از عکس ها جنبه تزئینی ندارند و شما مطمئن هستید که تبلیغ نیستند.

شما در لیست برنامه تان می توانید به جاهایی که سر زدید یا بعدا سر خواهید زد ذخیره شان کنید.

چه امتیازی می دهید؟

اگر نظر خاصی درباره کافه یا رستوران ندارید، از گزینه Rating استفاده کنید. این بخش چند سوال ساده از شما می پرسد: از کافه راضی بودید؟ دوستش داشتید؟ و سوال هایی از این دست.

شما می توانید با انتخاب سه گزینه بله، خوشم آمد و خیر نظر خود را بگویید.

از Direction استفاده کنید و به کافه برسید.

بهتر بگردید

حالا اگر دنبال جای دیگری بودید چه؟ می توانید به بخش Filter بروید و گزینه های متفاوتی را انتخاب کنید: دوست دارید در یک رستوران دریایی غذا بخورید؟ اجرای موسیقی زنده برایتان مهم است یا فاصله؟ در این بخش حق انتخاب دارید.

خواندن نظرات بقیه افراد برای تصمیم گیری بهتر در انتخاب مکان بسیار موثر است.

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ وبکو

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "این بار برای شکم گردی از موبایل تان بپرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بار برای شکم گردی از موبایل تان بپرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید