طراحی گرافیکی و چاپ

تیپ جدیدتان را از پیش تجسم کنید!

اگر از سبک یکنواخت، معمولی و قابل پیش بینی خود خسته شده اید، راهکارهای زیر را پیروی نمایید تا بتوانید پیش از انتخاب سبکی نو، خود را با آن ظاهر متفاوت مجسم کنید.

17 مرداد 1401

13 هزار بازدید از موزه های استان مرکزی در ایام نوروز

خبرنگاران/مرکزی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: مقدار بازدید از موزه های استان با تعرفه های رایگان و نیم بها در ایام نوروز به 13 هزار نفر رسید که این مقدار نشانگر رشد قابل توجهی است.

8 خرداد 1401

اعتراض ذوب آهنی ها به گل مشکوک طرفدار

به گزارش خبرنگاران، مصاف دو تیم ذوب آهن و طرفدار در چارچوب هفته دهم با نتیجه یک بر صفر به سود طرفدار به خاتمه رسید که در ادامه حواشی این مسابقه را می خوانید:

7 اسفند 1400

فیس لیفت سیتروئن C5 با ظاهر مجذوب کننده تر معرفی گردید

سیتروئن از فیس لیفت نو C5 Aircross با تغییرات مجذوب کننده در نمای بیرونی و بهبود سیستم اطلاع رسانی و تفریح رونمایی کرد.

1 اسفند 1400

درمان ناباروری با طب سنتی

خبرنگاران : استفاده از ظرفیت طب سنتی برای درمان ناباروری در کنار درمان های طب رایج موضوعی است که در بسیاری از مراکز طب تلفیقی در جهان استفاده می گردد.

12 بهمن 1400

آنالیز کیفیت سنجی ترجمه در ایران در هفته کتاب، جشن ملی مترجمان سال جاری هم برگزار نمی گردد

محمد رضا اربابی، رئیس هیات مدیره کانون کشوری انجمن های صنفی مترجمان کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره برنامه های این انجمن به مناسبت بیست و نهمین هفته کتاب بیان نمود: برای هفته کتاب سال جاری، نشست مهم کیفیت سنجی ترجمه در ایران را پیش بینی...

16 آذر 1400

با یاد ایران در اولین روز بدون ایران

احساس کردم فیلم هایی که از ایران درودی ساخته می شوند، اکثرا چیزی از او کم می کنند به جای اینکه اضافه کنند. بخاطر اینکه واقعا نمی شود این انرژی را داخل دوربین گذاشت و حفظ اش کرد.

9 آذر 1400

خبرنگاران طرح و ایده خلاقانه در حوزه کتاب خوانی مورد حمایت قرار می گیرد

سنندج- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: این اداره کل از طرح وایده خلاقانه در حوزه کتاب خوانی به ویژه در زمینه ترویج این مسئله فرهنگی در روستاها حمایت می نماید.

20 خرداد 1400

خبرنگاران 55درصد از مالیات کشور در تهران وصول می گردد

گچساران- خبرنگاران- رییس سازمان امور مالیاتی گفت: 55 درصد از منابع مالیاتی وصول شده در کشور به دلیل قرار داشتن دفتر مرکزی شرکت ها در تهران وصول می گردد.

3 فروردین 1400

مترجم بینوایان درگذشت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، محمد مجلسی، متولد سال 1312 بود و آثار زیادی تا به امروز با ترجمه وی منتشر شده اند و کامل ترین نسخه رمان بینوایان اثر ویکتور هوگو یکی از این آثار است.

21 بهمن 1399

محدودیت&zwnjهای کرونایی در تهران و سایر شهر&zwnjهای کشور

در چارچوب طرح جامع اعمال محدودیت های پویا در مقابله با کرونا از امروز محدودیت های جدید در تهران و سایر شهرهای کشور متناسب با شرایط قرمز، نارنجی و زرد اجرا می شود.

17 دی 1399

صعود میلیاردی ارزش بازارهای نشر الکترونیک تا سال 2024

به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس وایر، دیجیتالی شدن و تغییرات ساختاری در صنعت نشر بر تمامی مقولههای انتشار کتاب و کتابخوانی تاثیر گذاشته است.

9 دی 1399

جهت تقویت ارزش پول ملی، اشتغال و فراوری است

رییس کمیسیون اقتصاد کلان اتاق ایران با بیان اینکه در حال حاضر موضوع اصلی اقتصاد، ارزش پول ملی نیست، تاکید نمود: بهبود شرایط با اشتغال و فراوری حاصل می گردد.

4 آذر 1399

حمایت از طرح هایی مانند تابستانه کتاب یک مسئولیت اجتماعی همگانی است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در گلستان، طرح تابستانه کتاب 99 در 13 کتاب فروشی استان گلستان از 18 تا 30 مردادماه در شهرهای گرگان، گنبدکاووس و کردکوی هم زمان با سراسر کشور با شعار کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم در حالی برگزار گردید و به انتها رسید که طبق اعلام تارنمای...

22 مهر 1399

انتشار داستان بچگانه ای از تسلیم نشدن

رضوان خرمیان در گفت وگو با خبرنگاران ، درباره اثر جدیدش گفت: من می توانم اثر ساته تن، داستان بچگانه زیبایی از تسلیم نشدن است که از سوی بخش کودک و نوجوان انتشارات مبتکران (میچکا) راهی کتابفروشی ها شده و به بچه ها یادآوری می نماید که راه های زیادی برای پرواز...

23 خرداد 1399