انتشار داستان بچگانه ای از تسلیم نشدن

به گزارش وبلاگ وبکو، رضوان خرمیان در گفت وگو با خبرنگاران ، درباره اثر جدیدش گفت: من می توانم اثر ساته تن، داستان بچگانه زیبایی از تسلیم نشدن است که از سوی بخش کودک و نوجوان انتشارات مبتکران (میچکا) راهی کتابفروشی ها شده و به بچه ها یادآوری می نماید که راه های زیادی برای پرواز کردن هست، مهم این است که یکی از آن ها را پیدا نمایند.

انتشار داستان بچگانه ای از تسلیم نشدن

این مترجم و منتقد ادبی اضافه نمود: در این کتاب ماجرای جوجه ای بیان می گردد که در همان ابتدای تولد حتی برای شکستن تخمش مشکل دارد، نمی تواند مثل بقیه جوجه ها دانه بگیرد، نمی تواند مثل بقیه جوجه ها شنا یا پرواز کند. البته او راه های خلاقانه خودش را دارد و ناامید نمی گردد و در نهایت هم پیروز می گردد.

وی در ادامه به نویسنده کتاب اشاره نمود و گفت: ساته تن، نویسنده و تصویرگر ژاپنی برنده جایزه تصویرگری نمایشگاه کتاب بچه ها بولونیا در سال 2013 است و با هنر تصویرگری منحصر به فرد و داستان های بچگانه شیرینش کتاب های زیادی را تالیف نموده است و برخی از آثار او به زبان های مختلف جهان ترجمه شده اند.

خرمیان با بیان اینکه این کتاب را سال 2012 از نمایشگاه کتاب کودک بولونیا گرفته، بیان نمود: ابتدا شیفته تصویرگری لطیف و بچگانه آن شدم، البته به همراه یک کتاب دیگر از این نویسنده و تصویرگر به نام mon meilleure amie یعنی بهترین دوست من. هر دوی این کتاب ها را از زبان فرانسه ترجمه کردم و در نشر میچکا چاپ شدند.

به گفته خرمیان، وجه اشتراک هر دو کتاب خیال پردازی و فانتزی ظریفی است که در کتاب جریان دارد و به خلاقیت بچه ها یاری می نماید. بخش کودک و نوجوان انتشارات مبتکران (میچکا)، کتاب من می توانم را در 52صفحه مصور رنگی با شمارگان هزار نسخه و قیمت 265 هزار ریال برای بچه ها منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "انتشار داستان بچگانه ای از تسلیم نشدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار داستان بچگانه ای از تسلیم نشدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید