اخبار اقتصادی

بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 2022 قطر تا به امروز چقدر فروخته است؟

تماشای بازی امشب فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی 2022 قطر در سینماها، از زمان شروع فروش بلیت در سامانه سمفا تا اکنون 329 میلیون تومان فروش داشته و چندهزار نفر بلیت خریده اند.

9 آذر 1401

برگزاری مراسم عروسی در ترکیه

اگر به فکر برگزاری عروسی با شکوه و خاطره انگیز هستید و استرس مراسم عروسی را دارید و نمیدانید این چطور این مراسم را برگزار کنید، ما به شما برگزاری عروسی در ترکیه،استانبول،دبی را پیشنهاد میدهیم

25 آبان 1401

کمبود انرژی انگلیس را وادار به فراوری برق از پیاده رو کرد

پیاده رو هایی در انگلیس نصب می شوند که با حرکت مردم بر روی آن ها، برق فراوری می گردد.

24 آبان 1401

قراردادهای سرمایه گذاری خارجی در بنادر تا یکماه آینده رونمایی می گردد

مدیرکل مالی سازمان بنادر و دریانوردی از برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذاری کشورهای آسیای میانه اطلاع داد و گفت:تا یکماه آینده قراردادهای سرمایه گذاری در بنادر کشور رونمایی می گردد.

19 آبان 1401

عکس، ترسناک ترین فرودگاه های جهان !

گجت نیوز نوشت: پرریسک ترین بخش هر پرواز، مرحله فرود هواپیما است. در اینجا 10 مورد از خطرناک ترین فرودگاه های جهان را فهرست کرده ایم که می توانند کابوس هر خلبانی باشند.

18 آبان 1401

افزایش 20 درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در نیمه نخست امسال 13 پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش را نشان می دهد.

10 آبان 1401

دردسر بزرگ برای استقلال؛ قسط دوم محبی 2 بار برگشت خورد

باشگاه استقلال برای پرداخت قسط باشگاه سانتاکلارا پرتغال 2 بار پول قسط پول انتقال محبی را واریز نموده اما این پول برگشت خورده است.

5 آبان 1401

نرخ بلیت پروازهای جام جهانی به زودی اعلام می گردد

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: نرخ بلیت پروازهای جام جهانی به زودی در سایت قطر ایرویز قرار داده می گردد و شنبه هم سایت ایران ایر قیمت بلیت را اعلام خواهد نمود.

3 آبان 1401

ضرورت راه اندازی شهرک فراوری محتوا در قزوین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت : باید برای راه اندازی شهرک فراوری محتوا در استان که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور است اقدامات اساسی انجام داد.

27 مهر 1401

تکمیل برنامه ششم در حوزه آبخیزداری نیازمند 8 هزار میلیارد تومان اعتبار

وحید گفت: تا به امروز از 10 میلیون هکتار هدف گذاری برنامه ششم، حدود 6.3 میلیون هکتار آبخیزداری شده و تکمیل این برنامه به 8 هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد.

20 مهر 1401

رشد 40 درصدی صادرات ایران به آفریقا

لطیفی گفت: در 5 ماه نخست سال 696 میلیون و 731 هزار و 412 دلار کالای ایرانی به 37 کشور آفریقایی صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته است.

31 شهریور 1401

شرایط اخذ اقامت گرجستان

در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران به آنالیز شرایط مهاجرت به گرجستان خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید .

18 شهریور 1401

توسعه نامتوازن گذشته شبکه اینترنت کشور را دچار مشکل نموده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، عیسی زارع پور در هفته دولت، با فعالان بخش خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ملاقات کرد و در این برنامه با تاکید بر اینکه وقتی گفته می گردد زیر ساخت شبکه ارتباطی کشور فرسوده و نیازمند نوسازی است یک امر بدیهی...

10 شهریور 1401

هزینه 4 هزار هزار میلیارد تومانی برای ساخت 4 میلیون واحد نهضت ملی مسکن

محمودزاده گفت: تمامی واحد های نهضت ملی مسکن بیمه کیفیت هستند و برای ساخت آن ها 4هزار هزار میلیارد تومان هزینه باید صرف گردد.

22 مرداد 1401

اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 وان پلاس معرفی شد

وان پلاس دیروز اولین گوشی هوشمند خود با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را معرفی کرد. این گوشی هوشمند که وان پلاس Ace Pro نام دارد، نسخه تغییر نام یافته وان پلاس 10T است که در بازار چین، با نام دیگری عرضه می شود.

20 مرداد 1401

جاهای دیدنی آستارا : زیباترین شهر مرزی ایران را بهتر بشناسیم

اگر به نقشه نگاه کنید؛ پشت گوش سمت چپ کشور گربه مانند ما، جایی بین دریای مازندران، کشور کوچک آذربایجان، استان اردبیل و شهرستان تالش، شهری وجود دارد که از زیبایی های طبیعی لطافت دریا، سکوت جنگل، هیبت و عظمت کوه و جوش و خروش رود را دارد و از ساخته های دست...

12 مرداد 1401

نسخه iOS ویپاد منتشر شد

به عنوان ترابانک پاسارگاد در راستای توسعه خدمات و گامی رو به جلو، سقف اعتباردهی بدون ضامن و وثیقه را افزایش داده و از این پس کاربران این پلتفرم می توانند به جای سه میلیون تومان، مبلغ پنج میلیون تومان اعتبار پشتوانه دریافت نمایند.

8 مرداد 1401

مقایسه و آنالیز انواع هیوندای سوناتا

برترین مدل هیوندای سوناتا کدام است؟ در این مطلب قصد داریم به مقایسه و آنالیز انواع هیوندای سوناتا بپردازیم تا ببینیم در شرایط فعلی بازار کدام مدل از هیوندای سوناتا انتخاب بهتری است.

7 مرداد 1401

محتوای پولی در اینستاگرام ، آیا واقعا فعال شدن این ویژگی راهی برای کسب عایدی برای محتواسازان باز می نماید؟

مطابق خبری که این یکی دو روزه بازتاب زیادی در رسانه های داشته است، اینستاگرام می خواهد به سازندگان محتوا اجازه بدهد که بعضی از محتوای خود را چه در بخش رلیز و چه در بخش پست های روتین، تنها برای مشترکان پولی خود قابل مشاهده و دسترسی نمایند.

5 مرداد 1401

نگرانی از افزایش بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با آغاز مهاجرت پرندگان وحشی

خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: هر سال با آغاز فصل سرما و آغاز مهاجرت پرندگان وحشی مهاجر از منطقه ها جهت سیبری به منطقه ها گرجهت جنوبی نگرانی از بروز و شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد بین گونه های مختلف پرندگان افزایش...

26 تیر 1401
تعداد: (316)