افزایش 20 درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام

به گزارش وبلاگ وبکو، مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در نیمه نخست امسال 13 پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش را نشان می دهد.

افزایش 20 درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام

مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام در نشست شورای استاندارد استان گفت: در این مدت (نیمه نخست امسال) 19 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان تمدید شده است.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست سال گذشته 258 فقره بازرسی فنی از واحد های فراوریی و خدماتی در سطح استان صورت گرفته است، گفت: این اندازه در امسال به 370 فقره افزایش یافته که 43 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

مدیرکل استاندارد ایلام از رشد 400 درصدی بازرسی از تجهیزات بازی و زمین های بازی در امسال اطلاع داد و اضافه نمود: در این مدت 72 فقره بازرسی صورت گرفته است.

همتی 329 مورد نمونه برداری از مراکز فراوری، 194 فقره آزمون نمونه فراوری، 2 هزار و 128 مورد بازرسی از مراکز عرضه، 76 فقره نمونه برداری طرح طا ها عرضه کالا و نظارت بر کنترل نصب و 49 مورد آنالیز اصالت رتبه بندی انرژی مندرج بر روی برچسب انرژی تجهیزات انرژی را از دیگر فعالیت های این اداره کل در نیمه نخست امسال برشمرد.

وی بیان نمود: انجام 188 مورد بازرسی فنی آسانسور های منصوبه در سطح ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری استان و صدور 71 مورد گواهینامه تائید استاندارد آسانسور از دیگر خدمات این اداره کل در شش ماهه اول امسال بوده است.

مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به اندازه صادرات کالای استاندارد از مرز مهران گفت: در این مدت (نیمه نخست سال) 45 هزار و 745 تن کالای استاندارد از مرز مهران صادر شده است.

وبلاگ وبکو ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش 20 درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 20 درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید