ضرورت راه اندازی شهرک فراوری محتوا در قزوین

به گزارش وبلاگ وبکو، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت : باید برای راه اندازی شهرک فراوری محتوا در استان که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور است اقدامات اساسی انجام داد.

ضرورت راه اندازی شهرک فراوری محتوا در قزوین

مهدی رجحانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قزوین ایجاد شهرک فراوری محتوا در استان است که این شهرک برای اولین بار در کشور ایجاد و کار بسیار بزرگ و مهمی خواهد بود.

وی اضافه کرد: در استان مدت هاست تمرکز بر اجرایی شدن این مصوبه وجود دارد و شواهد حاکیست اجرایی شدن و بهره برداری این پروژه احتیاجمند ورود تعدادی از ارگان ها و دستگاه ها در سطح ملی است.

رجحانی اعلام نمود: به نظر می رسید یکی از سازمان های باظرفیت که می تواند در این زمینه ورود داشته باشد، سازمان اوقاف و امور خیریه باشد، به همین سبب با طرح موضوع و مذاکرات اجرا شده با مسئولین این سازمان قرار شد در راستای توسعه این شهرک سرمایه گذاری گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار توضیح داد: البته احتیاج است در راستای شکل گیری این شهرک و ایجاد تجهیزات نرم افزاری و زیرساخت های غیر ساختمانی مذاکراتی با دیگر دستگاه ها صورت گیرد تا با جذب سرمایه گذار شاهد تسریع در روند تکمیل این پروژه باشیم.

رجحانی با بیان اینکه در فضای امروز ایران احداث شهرک فراوری محتوا یک ضرورت فوق العاده است، گفت: رویکرد سازمان اوقاف، مدیران استانی و کشوری این مجموعه بسیار کارساز و کارگشا است چرا که سازوکار تفکرات مدیران و مسئولان با موضوع وقف و پویایی تفکر مالی حاکم بر دارایی های سازمان مربوطه سبب قرار گیری این سرمایه بزرگ ملی در مسیرتوسعه کشور خواهد شد.

وبلاگ وبکو قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ضرورت راه اندازی شهرک فراوری محتوا در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت راه اندازی شهرک فراوری محتوا در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید