اخبار سیاسی

نرخ بلیت پروازهای جام جهانی به زودی اعلام می گردد

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: نرخ بلیت پروازهای جام جهانی به زودی در سایت قطر ایرویز قرار داده می گردد و شنبه هم سایت ایران ایر قیمت بلیت را اعلام خواهد نمود.

3 آبان 1401

ضرورت راه اندازی شهرک فراوری محتوا در قزوین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت : باید برای راه اندازی شهرک فراوری محتوا در استان که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور است اقدامات اساسی انجام داد.

27 مهر 1401

تکمیل برنامه ششم در حوزه آبخیزداری نیازمند 8 هزار میلیارد تومان اعتبار

وحید گفت: تا به امروز از 10 میلیون هکتار هدف گذاری برنامه ششم، حدود 6.3 میلیون هکتار آبخیزداری شده و تکمیل این برنامه به 8 هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد.

20 مهر 1401

ناسا پیاده روی و رانندگی روی ماه را در بیابان آریزونا تمرین می نماید

ناسا برای آماده شدن در جهت کاوش های روی ماه طی برنامه آرتمیس، دو آزمایش میدانی چند هفته ای را در نزدیکی فلگستف آریزونا با حضور فضانوردان، مهندسان و دانشمندان پیش می برد تا سناریوهای مأموریتی فضانوردان آرتمیس را در یک محیط شبیه سازی شده آنالیز کند.

13 مهر 1401

شروع مراسم جشن شکوفه ها ، حضور بیش از یک میلیون کلاس اولی در کلاس های درس

مراسم نمادین جشن شکوفه ها برای ورود کلاس اولی ها به مدارس و سال تحصیلی 1402-1401 با حضور وزیر آموزش و پرورش شروع شد.

2 مهر 1401

رشد 40 درصدی صادرات ایران به آفریقا

لطیفی گفت: در 5 ماه نخست سال 696 میلیون و 731 هزار و 412 دلار کالای ایرانی به 37 کشور آفریقایی صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش داشته است.

31 شهریور 1401

شرایط اخذ اقامت گرجستان

در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران به آنالیز شرایط مهاجرت به گرجستان خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید .

18 شهریور 1401

توسعه نامتوازن گذشته شبکه اینترنت کشور را دچار مشکل نموده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، عیسی زارع پور در هفته دولت، با فعالان بخش خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ملاقات کرد و در این برنامه با تاکید بر اینکه وقتی گفته می گردد زیر ساخت شبکه ارتباطی کشور فرسوده و نیازمند نوسازی است یک امر بدیهی...

10 شهریور 1401

معرفی فیلم The Menu با بازی آنا تیلور جوی

دنیای آشپزی در طی چند سال گذشته به طور شگفت انگیزی ارتقاء پیدا نموده است. در بعضی از رستوران های فوق العاده فانتزی و گران قیمت، غذا تنها برای تغذیه بدن نیست بلکه یک تجربه وجودی و اثری هنری به شمار می رود که می تواند همانند دیگر آثار هنری متفکرانه و فیلم...

25 مرداد 1401

هزینه 4 هزار هزار میلیارد تومانی برای ساخت 4 میلیون واحد نهضت ملی مسکن

محمودزاده گفت: تمامی واحد های نهضت ملی مسکن بیمه کیفیت هستند و برای ساخت آن ها 4هزار هزار میلیارد تومان هزینه باید صرف گردد.

22 مرداد 1401

گوست آو سوشیما نزدیک به 10 میلیون نسخه فروش داشته است

به مناسبت دومین سالگرد عرضه بازی گوست آو سوشیما، ساکرپانچ جزئیاتی را درباره فروش این بازی پیروز و تحسین شده بیان نمود و این مناسبت را به همراه بازیکنان جشن گرفت. طبق این اطلاعات، فروش بازی گوست آو سوشیما تقریباً به 10 میلیون نسخه رسیده است.

5 مرداد 1401

مشترکان پرمصرف، مشمول طرح پلکانی گازبهاء می گردند

خبرگزاری خبرنگاران-مشترکان گازی که بیش از الگوی مشخص شده، مصرف داشته باشند، مشمول طرح پلکانی گازبهاء خواهند شد.

23 تیر 1401

با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم موافقت شد

وزیر علوم از موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چارت سازمانی تازه خبر داد.

22 تیر 1401

مسکنی: ایجاد الگویی موثر از بانکداری اسلامی از راهبرد های بانک توسعه تعاون در دوره نو است

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بانک توسعه تعاون نیازمند نگاه تحولی برای ارائه خدمات اعتباری به تعاونگران است.

5 تیر 1401

قیمت نفت به 130 دلار رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، از آنجاییکه آمریکا و هم پیمانان اروپاییش در حال بررسی تحریم نفتی روسیه هستند، قیمت نفت در معاملات امروز بازارهای جهانی پس از افزایش بیش از 9 درصدی به بالاترین رقم از سال 2008 رسید.

28 خرداد 1401

پیست اسکی پاکل همچنان برفکوب ندارد

پیست اسکی پاکل حدود 20 سال پیش در شهرستان #شازند و در نزدیکی روستای #پاکل در دامنه کوه های روستای چالهما برای #اسکی احداث شد.

22 خرداد 1401

تغییر رفتار پژوهشگران متناسب با تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی در نشست معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور که به صورت مجازی برگزار گشت، گفت: امیدواریم در حوزه تحقیق و فناوری سلامت گام های موثری متناسب با نام گذاری...

16 خرداد 1401

تفاهم ایران و ازبکستان در حوزه های فرهنگی و سرمایه گذاری

وی افزود: در این نشست یادداشت تفاهم کمیسیون مشترک دو کشور و دو سند همکاری در حوزه های فرهنگی و سرمایه گذاری به امضا رسید که امید است با اجرایی شدن آن ها شاهد رونق هرچه بیشتر روابط با ازبکستان باشیم.

14 خرداد 1401

سقف وام قرض الحسنه 300 میلیون تومان شد

سخنگوی دولت از افزایش سقف وام قرض الحسنه به 300 میلیون تومان با اقساط 60 ماهه اطلاع داد.

9 خرداد 1401

تنها داور کشتی ایران در المپیک توکیو فقط 500 یورو گرفت!

بر خلاف کشتی گیران ایران در المپیک توکیو که از جوایز میلیاردی برخوردار شدند، اما تنها داور المپیکی ایران حتی یک لوح تقدیر هم دریافت نکرد!

19 اردیبهشت 1401
تعداد: (258)