اخبار مجلس

ضرورت راه اندازی شهرک فراوری محتوا در قزوین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت : باید برای راه اندازی شهرک فراوری محتوا در استان که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور است اقدامات اساسی انجام داد.

27 مهر 1401

تکمیل برنامه ششم در حوزه آبخیزداری نیازمند 8 هزار میلیارد تومان اعتبار

وحید گفت: تا به امروز از 10 میلیون هکتار هدف گذاری برنامه ششم، حدود 6.3 میلیون هکتار آبخیزداری شده و تکمیل این برنامه به 8 هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد.

20 مهر 1401

مشترکان پرمصرف، مشمول طرح پلکانی گازبهاء می گردند

خبرگزاری خبرنگاران-مشترکان گازی که بیش از الگوی مشخص شده، مصرف داشته باشند، مشمول طرح پلکانی گازبهاء خواهند شد.

23 تیر 1401

پلیس در جلوگیری از ورود کامیون ها به تهران جدی ترعمل کند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: بر اساس مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا استان، ممنوعیت ورود شبانه کامیون ها به استثنای کامیون های حامل سوخت، مواد غذایی و مواد فاسد شدنی به تهران تصویب شده است و پلیس راهورمسئولیت دارد تردد کامیون ها را در مبادی...

24 دی 1400

تشکیل کار گروه ایجاد تحول در شورای عالی انقلاب فرهنگی تا دو روز دیگر

خبرگزاری خبرنگاران- عضو تازه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: جوانگرایی به عنوان یکی از نیرو های محرکه تغییر در ساختار های کشور محسوب می شود.

16 دی 1400

دستور خاوازی برای برطرف موانع کشاورزان و اعطای تجهیزات

یک نماینده مجلس گفت: وزیر کشاورزی دستوراتی برای برطرف موانع کشاورزان و اعطای تجهیزات صادر نموده است.

14 مرداد 1400

2 میلیون و 300 هزار فرصت شغلی با اجرای طرح های نیمه تمام

تهران (پانا) - قائم مقام رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اعلام کرد: در صورت تکمیل طرح و واحدهای تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد، 2 میلیون و 300 هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

24 تیر 1400

موافقت مجلس با لایحه موافقتنامه ارتباط بین المللی راه آهن بین ایران و افغانستان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه موافقتنامه بین ایران و افغانستان در مورد ارتباط بین المللی راه آهن را به تصویب رساندند.

18 تیر 1400

دوشنبه؛ سوال از وزیر نیرو در صحن علنی مجلس

تهران (پانا) - نمایندگان هفته جاری در صحن علنی وزیر نیرو را درباره مسائل مختلف مرتبط مورد سوال قرار خواهند داد و رضا اردکانیان گزارشی از علل خاموشی های اخیر برق در کشور ارائه خواهد نمود.

17 تیر 1400

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به 3 استان و 7 شهر

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ممنوعیت ورود خودروها با پلاک غیربومی به 3 استان و 7 شهر خبر داد.

12 فروردین 1400

آمادگی برای اجرای پروتکل های سختگیرانه تر کرونایی در فرودگاه ها

در پی هشدار فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران درباره نشانه های جدید از خیز کرونا در پایتخت و ضرورت اعمال پروتکل های سخت گیرانه تر در فرودگاه های تهران، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: آماده اجرای هرگونه پروتکل سختگیرانه ابلاغی از سوی ستاد ملی...

27 اسفند 1399

جلسه مهم درباره حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

جلسه مشترک محمد شریعتمداری (وزیر کار، رفاه و تامین اجتمامی) و محمدباقر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) برای آنالیز همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امشب (هشت بهمن ماه) برگزار می گردد.

10 اسفند 1399

کوچک ترین اشتباه دشمنان با پاسخ قطعی و سنگین ایران روبرو خواهد شد

امیر ستریپ امیر حاتمی با اشاره به رزمایش های اخیر نیرو های مسلح، گفت: به دشمنان این پیغام مخابره شد که محاسبه اشتباه نکنند؛ چراکه کوچک ترین اشتباه آن ها، با پاسخ قطعی و سنگین جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد.

1 اسفند 1399

پرسپولیس در مازندران به چه چیزی معترض بود؟

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی پیش از ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی قائمشهر از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) برگزار گردید.

10 بهمن 1399

مجلس در روز سه شنبه جلسه علنی برگزار می نماید

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید نمود که به دلیل تعدد دستور جلسات مجلس در روز سه شنبه نیز جلسه علنی خواهد داشت.

7 دی 1399

ورود مجلس به جزئیات بودجه شرکت های دولتی مطلوب نیست، به تذکرات حسابرسان توجه شود

مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر اینکه ورود مجلس به جزئیات ارقام بودجه شرکت های دولتی، نه ممکن و نه مطلوب است، پیشنهاد داد مجلس به تذکرات مطرح شده از سوی حسابرسان در بررسی صورت های مالی این شرکت ها، توجه نماید.

19 آذر 1399

جزئیات تخلفات سلطان جعل؛ از جعل دکتری تا گواهی صلاحیت شغلی ، شاکیانی که مدرک تقلبی گرفته اند چرا در دادگاه حضور نداشتند؟

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 15 متهم پرونده موسوم به هلدینگ آفتاب در مشهد و به ریاست قاضی منصوری برگزار گردید.

28 شهریور 1399

تصمیم گیری در مورد کمربند جنوبی در حد و اندازه طرح جامع است

خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تصمیم گیری در مورد کمربند جنوبی در مقیاس طرح جامع است. ما مشاور طرح جامع را موظف کردیم در این خصوص یک بازنگری و مطالعه دیگری انجام دهد.

16 شهریور 1399

احیای تالاب انزلی با حجم تهدیدات آن تناسبی ندارد

معاون مالی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: در حوزه احیای تالاب انزلی کارهایی اجرا شده است، اما این اقدامات به هیچ عنوان کافی نبوده و با حجم تهدیداتی که متوجه تالاب انزلی است، تناسبی ندارد.

3 شهریور 1399

عده ای از نمایندگان معتقد بودند گزارش تخلف برادر روحانی قرائت نشود، دستکاری در بعضی مصوبات مجلس!

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت که بعضی از نمایندگان مجلس قصد داشتند که گزارش تخلف تحصیلی برادر روحانی در بهارستان قرائت نشود.

21 تیر 1399
تعداد: (36)