نرخ بلیت پروازهای جام جهانی به زودی اعلام می گردد

به گزارش وبلاگ وبکو، معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: نرخ بلیت پروازهای جام جهانی به زودی در سایت قطر ایرویز قرار داده می گردد و شنبه هم سایت ایران ایر قیمت بلیت را اعلام خواهد نمود.

نرخ بلیت پروازهای جام جهانی به زودی اعلام می گردد

محمد محمدی بخش گفت: برای جابه جایی مسافران جام جهانی توافقات خوبی با کشور قطر انجام داده ایم. پروازها به وسیله ایران ایر و قطر ایرویز انجام می گردد و از 28 آبان به مدت یک ماه در قالب 275 پرواز شروع می گردد و از شهرهای تهران ، کیش ، شیراز و لار پروازها صورت می گیرد.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور پکیج های قابل قبولی برای سه روز بازی ایران که اولین آن 30 آبان است در نظر گرفته شده و تماشاگران به صورت روزانه می توانند این پروازها را انجام دهند .

او گفت: نرخ بلیت برای پروازهای خارجی تابع شرکت های هواپیمایی خارجی است اما توافقات خوبی با طرف قطری صورت گرفته که قیمت ها برای سه روز بازی های ایران مناسب باشد و به زودی نرخ ها بر روی سایت قطری قرار می گیرد و شرکت هواپیمایی ایران ایر هم روز شنبه نرخ بلیت این پروازها را اعلام می نماید اما برای سه روز بازی ایران نرخ خاصی در نظر گرفته شده که اعلام می گردد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری می گوید: پکیج های جام جهانی هم در نظر گرفته شده و هیچ محدودیتی برای پروازهای تکی وجود ندارد و مسافران باید حتما در حیا کارت ثبت نام نموده و واکسیناسیون خود را کامل انجام دهند تا بتوانند بدون محدودیت سفر داشته باشند.

وبلاگ وبکو مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نرخ بلیت پروازهای جام جهانی به زودی اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ بلیت پروازهای جام جهانی به زودی اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید