والیبال

مصاف ایران و کانادا در لیگ ملت های 2022 والیبال

لیگ ملت های 2022 والیبال از امروز با حضور مدعیان جهانی شروع شد.

31 تیر 1401

حمایت کامل از آژانس های گردشگرآور به تبریز

از آژانس های توریستی که در زمینه ورودی توریست داخلی و خارجی به تبریز فعالیت کنند، حمایت کامل می شود. ورود هر توریست به کشور برابر با اشتغال زائی حداقل سه نفری و ارزآوری است.

4 اسفند 1400

ویتال هاینن به ایران می آید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، کمیته آموزش و پژوهش در نظر دارد در راستای ارتقای سطح دانش حرفه ای مربیان تراز اول کشور و انتقال تجربه مربیان بزرگ جهان، یک دوره تخصصی والیبال پیشرفته با موضوع انتقال تجربه با حضور ویتال هاینن مربی پرافتخار...

2 اسفند 1400

شریعتی: مسابقات آسیایی ملاک خوبی برای محک زدن کادر فنی تیم ملی والیبال نیست

ملی پوش پیشین والیبال ایران اعتقاد دارد، مسابقات قهرمانی آسیا نمی تواند ملاک خوبی برای ارزیابی عملکرد کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان باشد.

29 شهریور 1400

برد شیرین والیبال ایران در اولین بازی المپیک

سی دومین دوره بازی های المپیک به میزبانی توکیو در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال ایران امروز (شنبه) در نخستین بازی مرحله گروهی این مسابقات از ساعت 15:10 امروز شنبه مقابل تیم قدرتمند لهستان، قهرمان دنیا در سال 2018 صف آرایی کرد. ملی پوشان ایران در دیداری...

10 مرداد 1400

بلندقامتان ایران از سد میزبان گذشتند، الکنو در راستا پیشرفت

به گزارش خبرنگاران، هفته دوم مرحله مقدماتی از سومین دوره رقابت های لیگ ملت های والیبال به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود امروز از ساعت 19 مقابل ایتالیا صف آرایی کرد. ایتالیا با تیم دوم خود در لیگ ملت ها شرکت...

26 تیر 1400

ابهامات فصل گذشته افزایش یافت، ملی پوش والیبال سرباز شد!

به گزارش خبرنگاران، امین اسماعیل نژاد فصل گذشته هفته های ابتدایی بازی برای تیم سایپا را به دلیل مشکل سربازی از دست داد چرا که کارت بازی برای او صادر نمی شد اما پس از چند هفته در حالی که اسماعیل نژاد از سربازان غایب به شمار می رفت کارت بازی لیگ برتر را دریافت...

27 اردیبهشت 1400

پیروزی سخت هراز مقابل هورسان

به گزارش خبرنگاران، مرحله برگشت از سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال از صبح امروز چهارشنبه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون آغاز به کار کرد. تیم های هراز آمل و هورسان رامسر از ساعت 11 در سالن فدراسیون مقابل هم صف آرایی کردند.

16 بهمن 1399

تمجید فدراسیون جهانی والیبال ایران از کریمی، ستاره ایرانی در انتظار فرصت درخشش

ستاره جوان والیبال امیدار است با ارائه توانمندی های خود با تیم ملی ایران به موفقیت برسد، صندلی خود را در تیم ملی تثبیت و هر روز پیشرفت کند.

18 مرداد 1399

هیئت ورزشی معلولان استان قزوین مدال آورترین ورزشکاران را دارد

سیروس مالمیر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاران گفت: در استان قزوین 223 نفر در سنین 12 تا 45 سال در هیئت ورزشی معلولان عضو هستند و در 14 رشته فعالیت می نمایند که حدود 30 درصد آنها را بانوان تشکیل می دهند.

28 فروردین 1399

هیئت البرز قهرمان جام حذفی والیبال نشسته شد

نخستین دوره رقابت های جام حذفی با معرفی تیم های برتر پایان یافت.

12 آذر 1398

قهرمانی مقتدرانه تیم والیبال نشسته مردان، طلای شماره 32 بدست آمد

به گزارش خبرنگاران از اینچئون، دیدار دو تیم والیبال نشسته ایران و چین راس ساعت 17 امروز پنجشنبه به وقت محلی درسالن چند منظوره استادیوم سونگیم برگزار و تیم والیبال نشسته ایران درسه گیم متوالی و با نتایج 25 بر12 ،25 بر 20 و 29 بر 27 تیم چین را شکست داد و قهرمان...

5 آبان 1398

فتاحی: استقلال باید قانون 90 به 10 را در دربی اجرا کند

به گزارش خبرنگاران، سعید فتاحی درباره بحث قانون 90 به 10 تماشاگران استقلال و پرسپولیس در دربی گفت: ما سال قبل هم اعلام کردیم که این قانون باید رعایت گردد اما اینگونه گفته شد که به دلیل نبود زیر ساخت های لازم، امکان اجرای این قانون وجود ندارد.

21 مهر 1398

ملاقات با صاحب نایاب ترین عکس های دنیا پهلوان

عباس خجسته، صاحب بزرگ ترین مجموعه عکس کُشتی و دنیا پهلوان تختی، 48سال از عمرش را با عشقی غیرقابل وصف صرف جمع آوری حدود ده هزار قطعه عکس نموده است و می گوید حدود 70 درصد این عکس ها تاحالا دیده نشده است.

31 شهریور 1398

معروف: به مرحله نهایی فکر نمی کردیم، هدف ما بازی در فینال است

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام کوشش خود را خواهیم کرد تا به هدف خود که بازی در فینال است برسیم.

25 مرداد 1398

باخت تیم والیبال پیغام مشهد مقابل پیکان تهران

به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های والیبال پیغام مشهد مقابل پیکان تهران در چارچوب لیگ برتر والیبال کشور بعدازظهر چهارشنبه در سالن مهران مشهد برگزار و 2 تیم در 5 ست مقابل هم قرار گرفتند.

12 اردیبهشت 1398

برگزاری آخرین اردوی تیم والیبال نشسته بانوان قبل از بازی های پاراآسیایی

بانوان ملی پوش والیبال نشسته به آخرین اردوی آمادگی پیش از شروع بازی های پاراآسیایی 2018 دعوت شدند.

30 دی 1397