ویتال هاینن به ایران می آید

به گزارش وبلاگ وبکو و به نقل از فدراسیون والیبال، کمیته آموزش و پژوهش در نظر دارد در راستای ارتقای سطح دانش حرفه ای مربیان تراز اول کشور و انتقال تجربه مربیان بزرگ جهان، یک دوره تخصصی والیبال پیشرفته با موضوع انتقال تجربه با حضور ویتال هاینن مربی پرافتخار بلژیکی والیبال جهان برگزار کند.

ویتال هاینن به ایران می آید

پس از انجام مذاکرات و مکاتبات لازم مقرر شد این دوره سه روزه بین المللی فروردین ماه سال آینده (1401) در تهران با حضور مربیان داخلی و خارجی برگزار گردد که برنامه ریزی تمرینات برای آماده سازی تیم، دروس طراحی تمرین برای تیم های پیشرفته، مدیریت تیم در طول مسابقه و کاربردهای بررسی برای مربیان از جمله محورهای این دوره است.

ویتال هاینن (Vital Heynen) متولد سال 1969 در کشور بلژیک است و کار مربی گری خود تا با تیم نولیکو مازک شروع کرد و این تیم را پنج بار قهرمان لیگ برتر و جام حذفی بلژیک کرد.

این مربی بعلاوه در سال 2008 نایب قهرمانی و در سال 2010 سومی لیگ قهرمانان اروپا را با نولیکو مازک به دست آورد. وی سابقه راهنمایی تیم های باشگاهی زراعت بانک آنکارا و بیدگوشچ را نیز در پرونده کاری خود دارد.

هاینن در سال 2012 سرمربی تیم ملی والیبال آلمان شد و ژرمن ها را به مدال برنز قهرمانی دنیا 2014 رساند. این مربی در سال 2017 با تیم ملی والیبال بلژیک در چارچوب دیدارهای لیگ ملت ها نیز به تهران آمد.

هانین در سال 2018 راهنمایی تیم ملی لهستان را پذیرفت و عنوان قهرمانی دنیا را در همان سال به دست آورد. این مربی بزرگ والیبال در سال 2019 نیز با تیم ملی لهستان مدال برنز لیگ ملت ها و مقام سومی رقابت های قهرمانی قاره اروپا را به دست آورد.

شرایط و نحوه ثبت نام برای حضور در این دوره پس از اعلام کمیته آموزش و پژوهش متعاقبا به وسیله سایت فدراسیون والیبال اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ویتال هاینن به ایران می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویتال هاینن به ایران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید