فتاحی: استقلال باید قانون 90 به 10 را در دربی اجرا کند

به گزارش وبلاگ وبکو، سعید فتاحی درباره بحث قانون 90 به 10 تماشاگران استقلال و پرسپولیس در دربی گفت: ما سال قبل هم اعلام کردیم که این قانون باید رعایت گردد اما اینگونه گفته شد که به دلیل نبود زیر ساخت های لازم، امکان اجرای این قانون وجود ندارد.

فتاحی: استقلال باید قانون 90 به 10 را در دربی اجرا کند

وی با تاکید بر اینکه برای دربی سال جاری زیر ساخت های لازم در این زمینه فراهم شده است، اعلام کرد: از این حیث مشکی وجود ندارد و می توانیم قانون را اعمال کنیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با یادآوری اینکه طبق قانون، بلیت فروشی دیدارهای لیگ برتر به باشگاه ها واگذار شده است، گفت: قانون بر 90 به 10 بودن تماشاگران در دیدارها تاکید دارد. برای دربی پیش رو هم استقلال به عنوان میزبان مجری است و باید این کار را انجام دهد.

فتاحی در مورد برگزاری دربی در روز یکشنبه هم توضیح داد: طبق برنامه دربی باید 27 شهریور و سایر مسابقات هفته چهارم روز 28 شهریور برگزار می شد ولی در استادیوم آزادی مسابقات والیبال انتخابی المپیک در همان روز برگزار می گردد. حتی بازی پرسپولیس و صنعت نفت را هم به این خاطر به روز دوشنبه موکول نموده ایم چون در آن روز والیبال برگزار نمی گردد.

وی ادامه داد: در این دربی، استقلال میزبان است و آنها هم استادیوم آزادی را معرفی نموده اند. بنابراین به خاطر والیبال مجبور به تغییر روز بازی شدیم و باید دربی را روز یکشنبه برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فتاحی: استقلال باید قانون 90 به 10 را در دربی اجرا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: استقلال باید قانون 90 به 10 را در دربی اجرا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید