معاون رئیس جمهور ؛ پیگیری پرداخت یارانه به محرومان رودبار جنوب که یارانه دریافت نمی کردند

به گزارش وبلاگ وبکو، نوبخت در بازدید از مناطق محروم رودبار جنوب گفت: ساخت 7 هزار واحد مسکونی در منطقه، احداث سرویس بهداشتی برای تمامی خانه های جدید الاحداث و پرداخت یارانه برای 4 هزار نفر توسط دولت پیگیری می گردد.

معاون رئیس جمهور ؛ پیگیری پرداخت یارانه به محرومان رودبار جنوب که یارانه دریافت نمی کردند

به گزارش خبرنگار از ، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از یکی از روستا های کپری شهرستان رودبار گفت: با نزدیک شدن به ایام پیروزی انقلاب، همان سیاست و فرمایش حضرت امام مبنی بر توجه به کپرنشینان و محرومان باید سرلوحه عمل مسئولین باشد.

وی با اشاره به عزم دولت برای برطرف محرومیت از جنوب استان کرمان توضیح داد: باتوجه به مسائل منطقه در حوزه مسکن و تقاضای فرماندار رودبار برای ساخت 7 هزار واحد مسکونی، مقرر شد بنیاد مسکن ساخت این واحد ها را پیگیری کند.

وی گفت: کمبود سرویس بهداشتی برای واحد های مسکونی جدیدالاحداث یکی دیگر از مسائل منطقه است و مصوب شد سازمان برنامه و بودجه به نیابت از دولت، برای همه واحد های مسکونی دارای این مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

نوبخت با اشاره به تعهد دولت مبنی بر پرداخت یارانه برای تمامی اقشار محروم گفت: باتوجه به اعلام فرماندار رودبار مبنی بر وجود 4 هزار نفر در منطقه که یارانه دریافت نمی نمایند مقرر شد اسامی این افراد به استانداری اعلام گردد و زمینه پرداخت یارانه به آن ها فراهم گردد.

در این بازدید مقرر شد فرماندار رودبار تمامی مصوبات مذکور را پیگیری کند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "معاون رئیس جمهور ؛ پیگیری پرداخت یارانه به محرومان رودبار جنوب که یارانه دریافت نمی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون رئیس جمهور ؛ پیگیری پرداخت یارانه به محرومان رودبار جنوب که یارانه دریافت نمی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید