عرضه سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 احتمالاً تا فروردین به تأخیر می افتد

به گزارش وبلاگ وبکو، غول فناوری کره جنوبی اوایل این ماه از گوشی ها و تبلت های پرچم دار سال 2022 خود یعنی گلکسی S22 و گلکسی تب S8 رونمایی کرد. همانطور که انتظار می رفت بعد از اتمام مراسم رونمایی از این محصولات، پیش فروش آن ها در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن ماه) آغاز شد و به کاربران اعلام شد که از تاریخ 25 فوریه (6 اسفند ماه) تحویل این محصولات آغاز می گردد. اما طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، تاریخ تحویل و عرضه بسیاری از گوشی ها و تبلت های نو این شرکت تا ماه مارس و حتی آپریل (فروردین ماه) به تأخیر خواهد افتاد.

عرضه سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 احتمالاً تا فروردین به تأخیر می افتد

اکنون در فروشگاه آنلاین سامسونگ تاریخ تحویل بیشتر این محصولات اواخر ماه مارس و اوایل آپریل نوشته شده است. برای مثال تاریخ تحویل مدل های مختلف گلکسی S22 اولترا با یک ترابایت حافظه داخلی و با رنگ های مختلف 15 آپریل (26 فروردین ماه) درج شده است. بر همین اساس تاریخ عرضه هر سه گوشی سری گلکسی S22 اوایل آپریل تخمین زده می گردد. نکته جالب اینجاست که در توضیحات گلکسی S22 و S22 پلاس تاریخ تحویل همان تاریخ 25 فوریه (6 اسفند ماه) نوشته شده و تغییری ننموده است.

این اتفاق که خیلی دور از انتظار نبوده، احتمالاً به علت استقبال و تقاضای بسیار زیاد این محصولات و بعلاوه اثرگذاری مشکل دنیای کمبود تراشه روی فرایند این محصولات سامسونگ به تأخیر افتاده است. پیش تر نیز در خبر ها دیده بودیم که سامسونگ پیش فروش گلکسی تب S8 و S8 اولترا در آمریکا به علت تقاضای زیاد را متوقف نموده بود اما اکنون این محصولات برای پیش فروش در اختیار کاربران قرار دارند.

سایت آمازون به همین دلیل، پیش فروش نسخه های 256 و 512 گیگابایتی گلکسی S22 اولترا مشکی رنگ را متوقف کرد. اما سایر رنگ های این گوشی هوشمند در این فروشگاه برای پیش فروش موجو هستند. بعلاوه باید اشاره کنیم که تاریخ تحویل به کاربر نیز در فروشگاه آمازون همان تاریخ 6 اسفند ماه درج شده و تغییری ننموده است. باید این حال معین نیست که آیا تا تاریخ مذکور این محصولات به دست کاربرانشان می رسد یا نه.

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که سری گلکسی S22 در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا و در میزان های 6.8، 6.6 و 6.1 اینچی روانه بازار گوشی های هوشمند خواهند شد. تمام مدل های سری S22 همراه با اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 8 نسل 1 راهی بازار می شوند. مطابق معمول، فقط تعداد اندکی از کشورها مانند آمریکا و چین مدل های مبتنی بر چیپست اسنپدراگون را دریافت می نمایند و کاربران ساکن بیشتر منطقه ها دنیا مدل دارای اگزینوس 2200 را دریافت خواهند کرد. هر دو چیپست مبتنی بر فناوری ساخت 4 نانومتری هستند و در زمینه پردازنده هم از هسته های پردازشی مشابه بهره می برند.

ماژول دوربین قدرتمندترین عضو این سری یعنی نسخه اولترا از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی، تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری تشکیل شده است. در کنار این دوربین ها یک سیستم فوکوس اتوماتیک لیزری دیده می گردد. در حفره نمایشگر آن هم یک دوربین 40 مگاپیکسلی وظیفه ثبت عکس های سلفی را بر عهده دارد.

در خصوص تبلت های این شرکت نیز باید بگوییم که در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا و در میزان های 11، 12/4 و 14/6 اینچ راهی بازار خواهند شد. هر سه این مدل ها به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به عنوان قلب تپنده مجهز شده اند و از 8/12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره می برند. البته یک مدل از گلکسی تب S8 اولترا از 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره می برد که این مدل آخر حتی برای پیش خرید هم در دسترس قرار ندارد. هر سه این مدل ها از قلم S-Pen با زمان تأخیر بسیار کم 2/8 میلی ثانیه به همراه خود درون جعبه بهره می برند و نمایشگر آن ها هم به نسبت نسل قبل پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

منبع: Xda-developers

منبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 احتمالاً تا فروردین به تأخیر می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 احتمالاً تا فروردین به تأخیر می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید