31نمایش درچهارمین روزسیزدهمین جشنواره تئاترخیابانی مریوان اجراشد

به گزارش وبلاگ وبکو، در چهارمین و آخرین روز از سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان نمایش های پت و مت به کارگردانی آرام کرمی از مریوان، جهیزینه به کارگردانی رضا صادقیان از ایلام، چمدان های من به کارگردانی مختار محمدی از مریوان، مضحکه غول چراغ جادو به کارگردانی مهدی ملکی از تهران گذشتن به کارگردانی امید مصطفایی از سقز، خون به کارگردانی سمیرا پورعابد از الوند، AK47 به کارگردانی مارال ایزدبخش از بوشهر، صعود به ارتفاعات به کارگردانی نرگس خاک کار از تهران و شهردار کیه به کارگردانی فاطمه علی پرست از لاهیجان اجرا شد.

31نمایش درچهارمین روزسیزدهمین جشنواره تئاترخیابانی مریوان اجراشد

از دیگر نمایش های به اجرا درآمد در دومین روز جشنواره شامل تیک تاک به کارگردانی نازیلا امینی از بوکان، دروازه های جهنم به کارگردانی صادق حسین پرو از رشت، مرثیه پدران گمنام به کارگردانی عزیززادسرو سعیدی از مریوان، چراغ های شهر را خاموش نکنید به کارگردانی نیما ایمان زاده از سنندج و دعای آفتاب به کارگردانی علی صادق حسنی از لاهیجان بود.

نمایش های سال به سال به کارگردانی سوران حسینی از مریوان، کومسای به کارگردانی نرمین گیوه چی و شهریار انصاری از پاوه، به کجا به کارگردانی علی پناری از هرسین، درباره یک توپ به کارگردانی موسی هدایتی از قروه، بیگانگی به کارگردانی عنچه شکوهیان از آمل، و شاختا بابا از آذربایجان به کارگردانی حمید حمیدی از مرند از دیگر نمایش های به اجرا درآمده در سومین روز جشنواره بود.

از جمله نمایش های دیگری که اجرا شد شامل مگه میشه مگه داریم به کارگردانی الناز غفاری از بوکان، ، آبدوزدک کار محمد جعفری از آستانه، من میخوام فرشته شم اثر میثم کریمی از محلات بود.

علاوه بر نمایش های مذکور نمایش یخچال به کار گردانی سعید خیراللهی از ایلام در ساعت های 18 و 20:45 در پارک مولوی شهر سقز به اجرا درآمدند.

در بخش بین الملل هم نمایش های بامن اجرا کن به کارگردانی خورخه اگناسیو رودریگس از اسپانیا و زبان شهر به کارگردانی هادی کمالی مقدم و کریستوف شاتلان محصول مشترک ایران و فرانسه اجرا شد.

در بخش ویژه این جشنواره هم نمایش اصل 21 به کارگردانی قطب الدین صادقی از سنندج در دریاچه زریبار به اجرا درآمد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "31نمایش درچهارمین روزسیزدهمین جشنواره تئاترخیابانی مریوان اجراشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31نمایش درچهارمین روزسیزدهمین جشنواره تئاترخیابانی مریوان اجراشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید