کرونا در دنیا، شمار مبتلایان از 14 میلیون و 800 هزار نفر فراتر رفت

به گزارش وبلاگ وبکو، نگاهی به آخرین خبرها درباره شیوع ویروس کرونا در دنیا نشان می دهد تعداد مبتلایان به بیش از 14 میلیون و 867 هزار و شمار قربانیان به 613 هزار و 549 نفر رسیده است.

کرونا در دنیا، شمار مبتلایان از 14 میلیون و 800 هزار نفر فراتر رفت

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ وبکو، یک روز بعد از استقبال مقام ارشد سازمان دنیای بهداشت از 2 خبر خوب مربوط به آزمایش موفقیت آمیز واکسن کرونا بر روی انسان، خبرها در دنیا از ادامه فرایند افزایش شمار مبتلایان و قربانیان حکایت دارد.

بنا بر یافته های رویترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا به بیش از 14 میلیون و 730 هزار نفر رسید و تعداد قربانیان 609 هزار و 142 شده است. طبق این گزارش، موارد ابتلا به ویروس کرونا در بیش از 210 کشور و منطقه در دنیا گزارش شده است.

به رغم گزارش رویترز، اطلاعات پایگاه آماری ورلداَمتر آمار متفاوتی درباره شمار مبتلایان و جان باختگان ویروس کرونا ارائه نموده است.

طبق اطلاعات این پایگاه که به صورت لحظه ای خبرهای ویروس کرونا را در دنیا رصد و منتشر می نماید، شمار مبتلایان (در ساعت 12:40 به وقت تهران) 14 میلیون و 867 هزار و 479 نفر است.

همچنین به گفته پایگاه ورلداَمتر، تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشورهای دنیا 613 هزار و 549 نفر است.

طبق گزارش ها، آمریکا، برزیل، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک، شیلی، اسپانیا و انگلیس، ایران، پاکستان، عربستان سعودی، ایتالیا، ترکیه، بنگلادش، کلمبیا، آلمان، فرانسه و آرژانتین به ترتیب 20 کشور اول دنیا از منظر شیوع ویروس کرونا هستند.

شامگاه دوشنبه (دیشب) یک مقام ارشد سازمان دنیای بهداشت از 2 خبر خوب درباره واکسن کرونا استقبال نموده بود.

مایکل رایان مدیر برنامه های اضطراری سازمان دنیای بهداشت در یک کنفرانس خبری در مقر این سازمان در ژنو از نتایج مربوط به آزمایش موفقیت آمیز دو واکسن کرونا بر روی انسان ابراز امیدواری نموده اما گفته هنوز راه درازی مانده که باید پیموده گردد (جزئیات بیشتر).

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "کرونا در دنیا، شمار مبتلایان از 14 میلیون و 800 هزار نفر فراتر رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در دنیا، شمار مبتلایان از 14 میلیون و 800 هزار نفر فراتر رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید