نابودی رویای کارگران در پرستشگاه ثروتمندان ریورپلاته 3(5) - بوکاجونیورز 1(3)، میلیونرها فاتح فینال قرن و قهرمان آمریکای جنوبی شدند

به گزارش وبلاگ وبکو، تیم ریورپلاته آرژانتین با پیروزی مقابل بوکاجونیورز آرژانتین، در شهر مادرید اسپانیا قهرمان جام باشگاه های آمریکای جنوبی شد.

نابودی رویای کارگران در پرستشگاه ثروتمندان ریورپلاته 3(5) - بوکاجونیورز 1(3)، میلیونرها فاتح فینال قرن و قهرمان آمریکای جنوبی شدند

به گزارش ،دیدار برگشت فینال جام باشگاه های آمریکای جنوبی (لیبرتادورس) بین تیم های همشهری ریورپلاته آرژانتین و بوکاجونیورز آرژانتین از ساعت 23 یکشنبه شب در استادیوم سانتیاگوبرنابئوی شهر مادرید برگزار گردید که تیم ریورپلاته با نتیجه سه بر یک حریف را شکست داد و قهرمان شد.

در این مسابقه که به دلیل حساسیت فوق العاده بالا به فینال قرن معروف شده بود، گل نخست را تیم بوکاجونیورز در دقیقه 44 توسط بندتو به ثمر رساند. این مهاجم 28 ساله روی یک ضدحمله سریع صاحب توپ شد و با عبور از مدافعان ریور دروازه را باز کرد. شادی پس از گل وی نیز بسیار عجیب بود و مدافع حریف را مورد تمسخر قرار داد.

در نیمه دوم میلیونرها (لقب ریورپلاته) برای جبران گل خورده فشار آوردند و موفق شدند در دقیقه 67 روی یک حرکت تیمی بسیار زیبا توسط لوکاس پراتو دروازه بوکاجونیورز را باز کردند و بازی را به تساوی کشاندند.

کوشش دو تیم در ادامه مسابقه نتیجه نداشت و بازی در طول 90 دقیقه با تساوید یک بر یک به سرانجام رسید. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر دو به سرانجام رسیده بود اما در این مسابقه قانون گل زده در خانه حریف اجرا نشد و با تساوی یک بر یک دو تیم بازی به وقتهای اضافه رفت.

در دومین دقیقه از وقتهای اضافه ویلمار باریوس از تیم بوکاجونیورز با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار برای کارگران (لقب بوکاجونیورز) بسیار سخت گردد. با 10 نفره شدن بوکا، تیم حریف فشار را بیشتر کرد و در دقیقه 109 کویینترو موفق شد با شوتی زیبا، گل دوم ریورپلاته را به ثمر برساند.

بوکاجونیورز که پس از دریافت گل دوم، چیزی برای از دست دادن نداشت سراپا حمله شد اما به زمین آمدن کارلوس توز ستاره باتجربه این تیم و حتی جلو آمدن دروازه بان آنها به سبک دروازه بان فوتسال در دقایق سرانجامی، برای کارگران نتیجه نداشت. البته آنها در دقیقه 120 می توانستند بازی را به تساوی بکشانند اما توپ پس از برخورد به بازیکنان ریور به تیرک این تیم برخورد کرد و به کرنر رفت. روی همین ضربه کرنر ، بازیکنان ریورپلاته توپ را برگشت دادند و روی یک ضدحمله سریع توسط گونزالو مارتینز دروازه بدون دروازه بان بوکاجونیورز را باز کردند و نتیجه را سه بر یک کردند.

در نهایت این دیدار حساس با نتیجه سه بر یک به سود ریورپلاته به سرانجام رسید تا این تیم پیروزی پنج بر سه در مجموع دو مسابقه و با شکست دشمن دیرینه خود در فینال جام لیبرتادورس، در شهر مادرید جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

این دیدار قرار بود چند هفته پیش در استادیوم خانگی ریورپلاته برگزار گردید اما حمله تماشاگران این تیم به اتوبوس تیم بوکاجونیورز پیش از شروع مسابقه، باعث به تعویق افتادن دیدار و انتقالش به استادیوم سانتیاگوبرنابئوی مادرید شد.

این چهارمین قهرمانی ریورپلاته در جام لیبرتادوس بود؛ در حالی که بوکاجونیورز تاکنون شش بار فاتح این رقابتها شده است.

اذعان رئیس ریورپلاته به افزایش حضور طرفداران در سانتیاگو برنابئو بازداشت دومین طرفدار خطرناک آرژانتینی در مادرید مسی تماشاگر فینال قرنمنبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نابودی رویای کارگران در پرستشگاه ثروتمندان ریورپلاته 3(5) - بوکاجونیورز 1(3)، میلیونرها فاتح فینال قرن و قهرمان آمریکای جنوبی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نابودی رویای کارگران در پرستشگاه ثروتمندان ریورپلاته 3(5) - بوکاجونیورز 1(3)، میلیونرها فاتح فینال قرن و قهرمان آمریکای جنوبی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید