ستاره هایی که از کرونا نجات پیدا کردند

به گزارش وبلاگ وبکو، سلبریتی ها بیشتر اوقات مثل ما نیستند اما این بار فرق دارد. ویروس کرونا ثروتمند و فقیر یا مشهور و گمنام نمی شناسد و همه را درگیر خود کرده؛ از ستاره های موسیقی و سینما و ورزش گرفته تا سیاستمداران و اهل ادب و دانش. برخی در بیمارستان مشغول درمان هستند یا در قرنطینه خانگی به سر می برند، برخی جان شان را از دست داده اند و برخی با بهبودی کامل از این بیماری رهایی یافته اند.

ستاره هایی که از کرونا نجات پیدا کردند

سر کنی دالگلیش اسطوره 69ساله لیورپول، سلتیک و اسکاتلند از آخرین موارد چهره های سرشناس بود که بعد از دو هفته ماندن در خانه به بیمارستان مراجعه کرد و مشخص شد به صورت خفیف به ویروس کرونا مبتلا شده. بزرگترین بازیکن تاریخ لیورپول و شاید تأثیرگذارترین چهره این باشگاه، بعد از سه روز بستری در بیمارستان مرخص شد و از کادر درمانی انگلیس که معروف به سرویس سلامت همگانی(NHS) هستند، تشکر کرد. او حالا یک دوره دیگر در قرنطینه خانگی به سر خواهد برد. دالگلیش به عنوان مربی و بازیکن به تمام افتخارات موجود در فوتبال انگلیس رسید و در سال 1995 با بلکبرن قهرمانی تاریخی لیگ برتر را به دست آورد.

اما از جمله نخستین سلبریتی هایی که گفت به ویروس کرونا مبتلا شده، تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون بودند. هنکس 63ساله که دو جایزه اسکار در کارنامه بازیگری پرافتخار و پردرآمدش به چشم می خورد، حالا البته به طور کامل بهبود یافته و برای اثبات آن یک برنامه تلویزیونی خاص اجرا کرد. برنامه زنده شنبه شب که سابقه پخش 45ساله دارد برای نخستین بار بدون حضور تماشاگران و میهمانان و دکور و طراحی صحنه همیشگی به نمایش گذاشته شد و هنکس به عنوان مجری میهمان در آن حضور داشت. آخرین بار در 17 اسفند با حضور دانیل کریگ -که اکران آخرین فیلم جیمز باندش با نام وقتی برای مردن نیست چهار روز قبل به تعویق افتاده بود- مجری بود و با شیوع ویروس کرونا و عواقب احتمالی آن شوخی های زیادی کرده بود.

ادریس البا، بازیگر و خواننده مشهور انگلیسی هم بعد از آنکه از کرونا بهبودی کامل یافت، در یک کلیپ 90ثانیه ای شعری با عنوان تسلیم نشو را خواند. این کلیپ در پاسخ به فیلم های منتشرشده از قفسه های خالی فروشگاه ها در انگلیس، کارهای تعطیل شده و همچنین فیلم قدردانی از کادر درمانی تهیه شده است. در این شعر آمده: وقتی اوضاع روبه راه نیست، وقتی همه راه پیش رو سربالایی است، وقتی درآمد کم و خرج زیاد است، وقتی می خواهی بخندی اما سرفه ات می گیرد، وقتی فشار زیادی رویت هست، استراحت کن اگر لازم است، اما تسلیم نشو. و در ادامه اش می گوید: زندگی با فراز و نشیب هایش عجیب است و همه در آن به یادگیری مشغولیم؛ از شکست ها و پیروزی ها. اگرچه آرامش در دوردست به نظر می رسد اما با این ضربه قوی تر می شوی بنابراین تسلیم نشو.

چند جفت سلبریتی هم مجبور شده اند مراسم ازدواج خود را به دلیل شیوع کرونا به تعویق بیندازند از جمله جنیفر لوپز و الکس رودریگس. این خواننده و بازیگر 50ساله آمریکایی گفته: ما واقعاً شرایط فعلی را دوست نداریم اما ما هم مثل همه دنیا منتظر هستیم تا ببینیم در آینده چه می شود. کیت پری و اورلاندو بلوم، لالا کنت و راندال امت، دنیس کوآید و لورا ساوی، پرنسس بئاتریس و ادواردو ماپلی موتزی، اما استون و دیو مک کری و در نهایت تارای هنسون و کلوین هایدن دیگر زوج های سلبریتی هستند که به خاطر شرایط حساس کنونی مراسم ازدواج خود را به زمان دیگری موکول کرده اند.

از میان چهره های سرشناسی که هنوز در قرنطینه هستند، می توان به جاستین ترودو نخست وزیر کانادا و موکویتسی ماسیسی رئیس جمهوری بوتسوانا اشاره کرد. بلای ماتویدی و پائولو دیبالا، دو بازیکن تیم یوونتوس هم بعد از مراقبت خانگی منتظر نتایج آخرین تست شان هستند.

سلبریتی های بهبودیافته هم فهرست بلندبالایی دارند؛ بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس، میشل بارنیر مسئول مذاکرات اتحادیه اروپا با بریتانیا در برگزیت، پرنس چارلز بریتانیا، پرنس آلبرت دوم موناکو، مارتی آتیساری، رئیس جمهوری سابق فنلاند و برنده جایزه نوبل، پائولو مالدینی و پسرش دانیل، میکل آرتتا مربی آرسنال، پلاسیدو دومینگو ستاره اسپانیایی اپرا و چهار بازیکن از 14 بازیکن NBA که تست کرونای شان مثبت بود.

در میان افراد مشهوری که جان شان را با ابتلا به کرونا از دست دادند هم می توان به لورنزو سانز رئیس سابق رئال مادرید و پاپه دیوف رئیس سابق مارسی اشاره کرد.

منبع: ایران ورزشی

به "ستاره هایی که از کرونا نجات پیدا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره هایی که از کرونا نجات پیدا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید