قهرمانی آسیا، آخرین فرصت علی حسینی

به گزارش وبلاگ وبکو، رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت که به سعید علی حسینی فرصت دیگری داده ایم و این آخرین فرصت اوست.

قهرمانی آسیا، آخرین فرصت علی حسینی

علی مرادی در گفت وگو با وبلاگ وبکو درباره تعیین تکلیف سعید علی حسینی و اینکه گفته می گردد در روزهای آینده به اردوی تیم ملی برگردد، اعلام کرد: سعید علی حسینی یکی از افتخارات ما است و می دانید ما خودمان چقدر کوشش کردیم که او دوباره به ورزش قهرمانی برگردد. او عنوان نایب قهرمانی دنیا و بازی های آسیایی را دارد و حالا به هر دلیلی او را در مسابقات دنیای 2018 نداشتیم. با این حال کادر فنی اسم او را در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا رد کرد. شاید یکی از مهرهای ما دچار مشکل گردد اما این کار را انجام داد. اگر علی حسینی توجه نکند و اردیبهشت رد گردد دیگر نمی تواند شش گزینشی خود را به خاتمه برساند منوط به اینکه ابتدای کار حضور داشته باشد و استاندارهای آنتی دوپینگ و آزمایش های متعدد را مثل سایر قهرمان ها رعایت کند.

او ادامه داد: ما به علی حسینی فرصت دیگر دادیم و این آخرین مهلت او است و قوانین بین المللی می گوید بعد از اردیبهشت هیچ کاری نمی توان انجام داد. سعید علی حسینی قهرمان خوب ما است اما باید به نظم و قواعد و قوانین بین المللی توجه کند.

مرادی در خصوص آخرین وضعیت سهراب مرادی نیز گفت: بعضی متخصصان گفتند احتیاج به عمل ندارد و بعضی دیگر گفتند عمل نگردد ما همه چیز را به متخصصان فدراسیون پزشکی و خود قهرمان واگذار کردیم. اما زودتر باید تکلیف کار تعیین گردد. البته نباید عجله کرد و نباید هم زمان را از دست داد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص اینکه به بعضی وزنه بردارها خارجی به دلیل پر نشدن سه ماه حضورشان در سیستم آدامز اجازه حضور در مسابقه داده نشد، گفت: یک زمانی همچنین مسأله ای برای ما پیش آمد اما کشورهای زیاد دیگری هم دچار این مشکل شدند. درست است که سطح این مسابقات شاید از رویدادهایی چون دنیای و آسیایی یک پله پایین تر باشد اما گزینشی المپیک است. اگر کشورهای دیگر هم به این مساله توجه نکنند در آینده به مشکل بر می خورند. تعدادی از کشورها ایمیل زدند که چنین مسئله ای دارند و حتی بعضی ها وزنه بردارهایشان به ایران آمده اند اما من شرح دادم باید از قوانین دنیای تبعیت کنیم و آنها هم پذیرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قهرمانی آسیا، آخرین فرصت علی حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی آسیا، آخرین فرصت علی حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید