پویش یاری مؤمنانه به وسیله قهرمانان کشتی به انجام رسید

به گزارش وبلاگ وبکو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مراسم که با حضور قهرمانان و مدال آوران المپیک توکیو و رقابت های جهانی نروژ و با همکاری پویش مهر مهدوی برگزار گردید، بسته های معیشتی به وسیله قهرمانان کشتی برای ارسال به خانواده های کم برخوردار و نیازمند به صورت نمادین حمل شد.

پویش یاری مؤمنانه به وسیله قهرمانان کشتی به انجام رسید

این بسته های معیشتی پس از این مراسم به دست افراد نیازمند رسانده خواهد شد و بخشی از این کار به وسیله شورای فرهنگی شرکت ملی پست ایران برای توزیع در منطقه جنوب تهران به انجام خواهد رسید.

پیش از اهدای این بسته های معیشتی قهرمانان کشتی صحبت های کوتاهی را برای نفرات حاضر در جمع ارائه دادند.

حسن یزدانی در این مراسم گفت: جای تشکر دارد از کسانی که این کار را انجام دادند. تا مقداری یاری به مردمی که از لحاظ معیشتی مشکل دارند گردد. امیدوارم که این کار در تمام کشور ادامه دار باشد و فدراسیون کشتی نیز در حد توان خودش گامی در این راه برداشته است.

وی ادامه داد: دوست دارم این دست هایی که دست نیازمندان را می فشارند هم ادامه دار باشد و آرزوی سلامت و موفقیت برای همه این عزیزان دارم.

محمدرضا گرایی گفت: فدراسیون کشتی امروز حرکت انسان محبت آمیز ای نموده، انشاالله این حرکت ادامه دار باشد و استان ها هم این کار را انجام بدهند. این وظیفه ما کشتی گیران است که اینگونه یاری کنیم و همواره در کنار مردم باشیم.

امیر حسین زارع نیز توضیح داد: بابت این اتفاق قشنگ که رقم زده اند و احساس مسئولیت نسبت به مردم دارند خوشحالم. امیدوارم این حرکت ادامه داشته باشد. امیدوارم که من هم به عنوان کوچک ترین فرد حداقل در صحنه های بین المللی دل مردم را شاد نموده باشم.

علی اکبر رائفی پور نیز در این مراسم بیان داشت: پویش یاری مؤمنانه بعنوان یک حرکت مردمی است و فدراسیون کشتی و پهلوانان و قهرمانان آن نیز در این پویش شرکت کردند. البته کشتی خواستگاه چنین حرکت های جوانمردانه است و امیدوارم که شاهد تداوم این پویش در فدراسیون ها و جاهای دیگر نیز باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پویش یاری مؤمنانه به وسیله قهرمانان کشتی به انجام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش یاری مؤمنانه به وسیله قهرمانان کشتی به انجام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید