وزنه 200 کیلوگرمی کار دست سهراب داد

به گزارش وبلاگ وبکو، سهراب مرادی وزنه بردار نامی ایران که رکوردار دنیا و المپیک است و پرامیدترین ورزشکار ایران برای رسیدن به مدال طلای توکیو 2020 بود، در تمرین تیم ملی به شدت مصدوم شد.

وزنه 200 کیلوگرمی کار دست سهراب داد

سهراب مرادی وزنه بردار نامی ایران که رکوردار دنیا و المپیک است و پرامیدترین ورزشکار ایران برای رسیدن به مدال طلای توکیو 2020 بود، در تمرین تیم ملی به شدت مصدوم شد.

پرامیدترین ورزشکار ایران در بازی های المپیک باز هم با یک مصدومیت شدید روبرو شد. سهراب مرادی وزنه بردار طلایی ایران در بازی های المپیک 2016 در 15 ماه مانده به المپیک توکیو به شدت مصدوم شد. سهراب مرادی رکوردار دنیا و المپیک چندی پیش به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر راهی کشور آلمان شد و به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا نموده بود که در حین انجام تمرین به شدت مصدوم شد.

سهراب به دنبال ثبت وزنه 200 کیلوگرمی در یک ضرب بود که از ناحیه کتف به شدت مصدوم شد. این مصدومیت شاید مانع از حضور این وزنه بردار در بازی های المپیک توکیو گردد اما برای قضاوت هنوز زود است و باید منتظر نظر پزشکان بود. هنوز از میزان مصدومیت سهراب خبری در دست نیست اما تجربه نشان داده است که وزنه برداری از ناحیه کتف و آرنج آسیب ببیند، بازگشتش به دنیای قهرمانی به این آسانی ها نیست.

منبع: ایران ورزشی

به "وزنه 200 کیلوگرمی کار دست سهراب داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه 200 کیلوگرمی کار دست سهراب داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید