شیائومی گوشی ردمی K50 گیمینگ را با سیستم خنک کننده پیشرفته عرضه می نماید

به گزارش وبلاگ وبکو، ردمی K50 گیمینگ قرار است هفته آینده در کشور چین رونمایی گردد به همین دلیل خبرها پیرامون آن بسیار زیاد است. یکی از این خبرها امروز و در رابطه با سیستم خنک کننده ردمی K50 گیمینگ منتشر شد.

شیائومی گوشی ردمی K50 گیمینگ را با سیستم خنک کننده پیشرفته عرضه می نماید

ردمی K50 گیمینگ یکی از برترین و قدرتمندترین گوشی های گیمینگ خواهد بود که قرار است هفته آینده رونمایی گردد. با شناختی هم که از ردمی داریم می دانیم این محصول قدرت سخت افزاری زیاد و قیمت مناسبی خواهد داشت و بنابراین بسیاری از کاربران منتظر ورود آن به بازار هستند. البته این محصول در ابتدا در کشور چین عرضه می گردد اما از آنجایی که بسیاری از کاربران برای خرید آن مشتاق هستند این احتمال وجود دارد که ردمی تصمیم بگیرد آن را برای بازار جهانی هم عرضه کند.

ردمی برای اینکه بتواند از بابت عملکرد خوب و پایدار پردازنده آن مطمئن گردد، سیستم خنک کننده قدرتمندی را برای آن در نظر گرفت که گفته می گردد به نسبت نسل گذشته 40 درصد عملکرد بهتری در پخش گرما خواهد داشت که اگر حقیقت داشته باشد، قطعا اتفاق بزرگی خواهد بود.

محفظه بخار به کار رفته در این محصول 4.860 میلی متر مربع خواهد بود که این یکی از پنج اقدامی است که ردمی برای بهبود شرایط این محصول به نسبت نسل قبل انجام داده است. علاوه بر پیشرفت سیستم خنک کننده ردمی K50 گیمینگ ادیشن، شیائومی تغییراتی دیگری را هم برای اجزای داخلی آن در نظر گرفت که از جمله می توان به متریال ساخت و پردازش های نو اشاره نمود که آخری باعث بهبود عملکرد گوشی در زمینه مصرف انرژی می گردد.

طبق گفته های ردمی، قرار نیست تنها تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در انجام کارهای سنگین که در رابطه با این گوشی فقط همان اجرای بازی های سنگین است ایفای نقش کند. یعنی این محصول برای انجام کارهای سنگین لزوما به توان سخت افزاری خود متکی نیست بلکه یک سری بهینه سازی نرم افزاری هم وجود دارد که باعث می گردد گوشی مثلا بازی ها را به جای رفرش ریت 120 هرتز روی 90 هرتز اجرا کند تا خنک گردد. چون همان طور که می دانید اجرای بازی روی رفرش ریت بالا توان سخت افزاری زیادی را می طلبد و قطعا باعث داغ شدن گوشی می گردد. نکته مثبت اینجاست که گوشی برای بهبود شرایط خنک کنندگی خود رفرش ریت را روی 60 هرتز تنظیم نمی کند و آن را روی 90 هرتز قرار می دهد که باعث می گردد کاربر همچنان از انجام بازی روان لذت ببرد.

در این خبر فقط به سیستم خنک کننده ردمی K50 گیمینگ ادیشن اشاره نشده است و در رابطه با کلیدهای فیزیکی آن هم اطلاعاتی منتشر شد. این طور که از تصاویر به نظر می رسد، کلیدهای فیزیکی گیمینگ این گوشی اندکی منحنی هستند تا با انحنای بدنه سازگاری داشته باشند. طبق اطلاعات منتشر شده، گویا بیش از 40 عنصر مختلف از مکانیزم این گوشی بازطراحی شدند تا در نهایت شاهد مجموعه ای خارق العاده و بسیار مجذوب کننده از لحاظ طراحی باشیم.

ماژول دوربین ردمی K50 گیمینگ تا حد زیادی شبیه به همان ماژول به کار رفته در ردمی K40 گیمینگ است با این تفاوت که این بار اندکی شکل قرارگیری دوربین ها درون این ماژول تغییر نموده است. ردمی برای محافظت از دوربین ها از یک دیواره فلزی و بعلاوه یک شیشه محافظ استفاده کرد تا آسیبی به لنزها وارد نگردد.

صحبت که از پنل پشتی این گوشی شاد باید به تصویری اشاره کنیم که به تازگی به دستمان رسید و نشان می دهد شیائومی قرار است یک نسخه خاص از این محصول را نیز به مناسبت همکاری با تیم فرمول یک مرسدس AMG Petronas طراحی و راهی بازار کند. البته بعد از مدتی دیگر شاهد این تصویر در هیچ یک از وب سایت های رسمی شیائومی نبودیم بنابراین شاید یک رندر از سوی کاربرانی بوده که آرزوی همچین چیزی را داشتند.

همان طور که گفته شد، ردمی K50 گیمینگ ادیشن قرار است هفته آینده با سیستم خنک کننده حرفه ای و قدرتمند و بعلاوه بهینه سازی نرم افزاری مثال زدنی، در کشور چین رونمایی گردد. در رابطه با قیمت، تاریخ عرضه و امکان دسترسی در بازار جهانی هم هنوز خبر خاصی منتشر نشده و باید برای به دست آوردن اطلاعات لازم پیرامون این موضوع منتظر بمانیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی گوشی ردمی K50 گیمینگ را با سیستم خنک کننده پیشرفته عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی گوشی ردمی K50 گیمینگ را با سیستم خنک کننده پیشرفته عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید