داوری: از نتیجه مجمع کمیته ملی المپیک کاملاً راضی هستم، هیچ فدراسیونی از بودجه راضی نیست

به گزارش وبلاگ وبکو، رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: از نتیجه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک کاملاً راضی هستم، چرا که رای اعضای مجمع بود.

داوری: از نتیجه مجمع کمیته ملی المپیک کاملاً راضی هستم، هیچ فدراسیونی از بودجه راضی نیست

به گزارش وبلاگ وبکو، جواد داوری پس از انتها چهل و نهمین مجموع عمومی کومیته ملی المپیک گفت: خوب این مجمع فراز و نشیب های زیادی داشت، اما خدا را شکر خیلی خوب تمام شد. امیدوارم یک دست کمک کنیم تا این بحران ها و مسائل پیش رو برای بازی های آسیایی را از مقابل برداریم و بعد از این بازی ها مجمع را برگزار کنیم.

وی در خصوص اختلاف نظرهای دو جناح و اینکه حق با کدام گروه بود، گفت : از نتیجه کاملاً راضی هستم، چرا که باید به نظر اعضای مجمع احترام گذاشت. بیشتر مخاطب مسائل مجمع بودم، چرا که مدت زیادی نیست که وارد فدراسیون بسکتبال شدم، اما دو طرف صحبت هایی درستی داشتند و در کفه ترازو نتیجه را در نهایت طرفی گرفت که صحبت هایش نزدیک تر بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص مقدار رضایت از بودجه فدراسیون بسکتبال گفت: قرار است هفته آینده در خدمت دوستان باشیم و این را مطرح کنیم، اما هیچ فدراسیونی از بودجه راضی نیست. اطلاع دقیقی از بودجه بسکتبال ندارم، امافکر می کنم بودجه ما در تفاهم قبلی 1.5 تا 2 میلیارد است. بودجه واقعاً کم است و رئیس کمیته ملی المپیک نیز تاکید کردند این بودجه کفاف ورزش قهرمانی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "داوری: از نتیجه مجمع کمیته ملی المپیک کاملاً راضی هستم، هیچ فدراسیونی از بودجه راضی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری: از نتیجه مجمع کمیته ملی المپیک کاملاً راضی هستم، هیچ فدراسیونی از بودجه راضی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید