خوزستان یکی از قطب های کشتی فرنگی است

به گزارش وبلاگ وبکو، هادی عامل در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور فرنگی کاران خوزستان در تیم های مختلف شهرهای دیگر بیانگر استعداد جوانان خوزستانی در کشتی فرنگی است.

خوزستان یکی از قطب های کشتی فرنگی است

وی، وظایف اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان را در حوزه کشتی حائز اهمیت دانست و اضافه نمود: با توجه به ظرفیت موجود باید بیشتر از کشتی در شهرستان های خوزستان مراقبت و بعلاوه زمینه رشد قهرمانان در این ورزش بیش از گذشته فراهم گردد.

پیشکسوت و گزارشگر کشتی کشور، مدال المپیک را فراتر از یک مدال ورزشی نامید و گفت: کشتی به واسطه یک ورزش مدال آور المپیکی فارغ از ارزش ورزشی مدال ها وقتی در المپیک مدال گرفته گردد، ارزش اجتماعی و مالی و افتخار ارزنده برای کشور پیدا می نماید.

وی اضافه نمود: فرمانداران، شهرداران و سایر مسئولان استان و شهرستان ها نگاهی ویژه به ورزش کشتی داشته باشند تا ورزشکاران بتوانند در المپیک مدال کسب نموده و به نسبت گذشته بهتر عمل نمایند.

عامل توضیح داد: همیشه میزبانی خوزستانی ها پرشور و مطلوب و بسیار خوب بوده است به ویژه اندیمشکی ها که تماشاچی ها چه در جام تختی که در گذشته انجام شد و چه لیگ برتر، بدون هیچ مسئله ای به تشویق کشتی گیران پرداخته و موجب تماشایی شدن کشتی ها می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خوزستان یکی از قطب های کشتی فرنگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان یکی از قطب های کشتی فرنگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید