صنایع دستی

انتها عملیات فصل سوم بازسازی و استحکام بخشی پل تاریخی کشکان لرستان

میراث آریا/ براساس خبرهای بدست رسیده، انتها عملیات فصل سوم بازسازی و استحکام بخشی پل تاریخی کشکان لرستان صورت گرفت.

1 آذر 1401

تخصیص اعتبار برای بازسازی بزرگ ترین بنای خشتی جهان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت:150 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی فاز اول بازسازی ارگ تاریخی بم اختصاص یافت.

2 شهریور 1401

پیست اسکی پاکل همچنان برفکوب ندارد

پیست اسکی پاکل حدود 20 سال پیش در شهرستان #شازند و در نزدیکی روستای #پاکل در دامنه کوه های روستای چالهما برای #اسکی احداث شد.

22 خرداد 1401

13 هزار بازدید از موزه های استان مرکزی در ایام نوروز

خبرنگاران/مرکزی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: مقدار بازدید از موزه های استان با تعرفه های رایگان و نیم بها در ایام نوروز به 13 هزار نفر رسید که این مقدار نشانگر رشد قابل توجهی است.

8 خرداد 1401

تبریز 2018، زندگی شبانه در تبریز

تبریز به صورت شبانه روزی میزبان گردشگران خواهد بودبه نقل از خبرگزاری میراث آریا، صبح امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم افتتاحیه رویداد ملی تبریز 2018 اظهار داشت که کسب...

29 فروردین 1401

کارت گردشگری هامبورگ (Hamburg Card) چیست؟

هامبورگ در کشور آلمان، با دیدنی های تاریخی، طبیعت زیبا و جاذبه های متنوع گردشگری مقصدی مهم برای گردشگران به شمار می رود. با خرید کارت گردشگری هامبورگ، هزینه های خود را در سفر به این شهر فراموش نشدنی کاهش دهید.

16 اسفند 1400

ک مثل کارآفرینی مثل کتابخانه سازی، ساخت کتابخانه روستایی با پول فروش مانتو

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خراسان رضوی، ماجرا از این قرار است که از سه سال پیش با تامین زمین، نقشه و ... کار ساخت یک کتابخانه در روستای سیدآباد با حدود 1500 نفر جمعیت، جایی بین سبزوار و نیشابور، کلید می خورد. هزینه های ابتدایی ساخت کتابخانه را خانواده...

18 شهریور 1400

چند هتل باکیفیت در ایران وجود دارد؟

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام نموده از مجموع 6032 واحد اقامتی و گردشگری که اطلاعات آن ها تا سال 98 ثبت شده، تنها 421 واحد استانداردسازی شده و گواهی کیفیت گرفته اند.

18 خرداد 1400

نمایشگاه گردشگری اسپانیا تا 1400 عقب افتاد

نمایشگاه گردشگری اسپانیا که قرار بود چهل و یکمین سال برگزاری خود را همزمان با شروع سال نو میلادی تجربه کند، تا بهار به تعویق افتاد و با پنج ماه تاخیر برپا خواهد شد.

29 آبان 1399

طرح تولید گلیم در صمصامی کوهرنگ با موفقیت اجرا شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد رئیسی روز یکشنبه 16 شهریورماه 1399 با اعلام این خبر تأکید کرد: در این طرح 35 نفر از بانوان شهر صمصامی شهرستان کوهرنگ گلیم بافی را به صورت رایگان فرا گرفتند.

30 مهر 1399

پرونده ثبتی نقاشی های استاد احمد خلیلی تکمیل شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهریار گفت: پرونده ثبت ملی سه اثر استاد احمد خلیلی با موضوع عاشورا و قیام مختار به سبک قهوه خانه ای به صورت واقع گرایانه تکمیل شده است.

18 مهر 1399

فعالیت 67 تشکل دوستدار میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان از فعالیت 67 تشکل دوستدار میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان اطلاع داد.

12 مهر 1399

کشف و ضبط اشیای تاریخی از قاچاقچیان در ممسنی

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان فارس از کشف و ضبط اشیای تاریخی از قاچاقچیان در ممسنی خبر داد.

13 مرداد 1399

تشکیل کمیته رسیدگی به حفاری های غیرمجاز در اصفهان

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان در نشست انجمن میراث فرهنگی شهرستان نجف آباد که به مناسبت هفته میراث فرهنگی و با حضور فرماندار شهرستان تشکیل شد از آغاز به کار کمیته رسیدگی به حفاری های غیر مجاز و در پهنه استان...

8 مرداد 1399

سازمان میراث فرهنگی میزبان نمایشگاه بهشت فلز می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت میراث فرهنگی در نمایشگاه بهشت فلز بیش از 30 اثر قلمزنی نقره در فرم ها و ابعاد متنوع با نقشمایه های اصیل ایرانی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته که جلوه ارزنده ای از هنر قلمزنی ایران را به نمایش می گذارد.

15 فروردین 1399

20 پروژه در فرودگاه کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران، ظهر امروز آدینه با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و هم چنین اکرامیان عضو هیئت مدیره فرودگاه های کشور 20 پروژه فرودگاهی در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه افتتاح شد.

13 فروردین 1399

خروج کرمان از بن بست هوایی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با تاکید بر این که نبود پروازهای خارجی از علل توسعه نیافتن صنعت گردشگری این استان است، گفت: شرکت هواپیمایی ماهان و بخش خصوصی می تواند به خروج استان کرمان از بن بست هوایی کمک کند.

11 بهمن 1398

بازدید معاون صنایع دستی از نمایشگاه گروهی زن و انار در تهران

نمایشگاه گروهی صنایع دستی با عنوان زن و انار که از 23 آذر در تهران افتتاح شده است، امروز مورد بازدید معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاده شد.

25 مهر 1398

کارگاه آموزشی کارآفرینی گردشگری دیجیتال در گلستان برگزار گردید

در هفته گردشگری و با شعار گردشگری و تغییر ماهیت به سمت گردشگری الکترونیک، کارگاه آموزشی کار آفرینی گردشگری دیجیتال در موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی گرگان برگزار گردید.

11 مهر 1398
تعداد: (32)