چرا مرتضی پورعلی گنجی برای پرسپولیس بازی نمی کند؟

به گزارش وبلاگ وبکو، خبرنگاران: پرسپولیس در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران پیروز شد با نتیجه یک بر صفر از سد آلومینیوم اراک عبور کند تا بالاخره به اولین سه امتیازش در رقابت های این فصل برسد. سرخ های تهرانی در دو بازی نخست به نتیجه ای بهتر از مساوی بدون گل نرسیده بودند.

چرا مرتضی پورعلی گنجی برای پرسپولیس بازی نمی کند؟

به گزارش وبلاگ وبکو، اگرچه در پرسپولیس بیشتر نگاه ها معطوف به نبودن مهاجم گلزن است، ولی این تیم یکی از مدافعان سرشناسی که به خدمت گرفته را هم درترکیب ندارد: مرتضی پورعلی گنجی. مدافع سرشناس پرسپولیس در زمره اولین خرید های تازه این باشگاه بود، ولی تا به الان و بعد از گذشت سه هفته هنوز در ترکیب این تیم به میدان نرفته است. پورعلی گنجی با وجود پشت سر گذاشتن مصدومیت شدیدی که داشته از لحاظ بدنی آماده است و فقط به دو دلیل مشخص تا به حال برای پرسپولیس بازی نکرده است؛ اولی عدم صدور کارت بازی است و دومی هم محرومیت یک جلسه ای او در فوتبال ایران.

مرتضی سال ها پیش درآخرین بازی اش در لیگ برتر ایران از اولین بازی فصل بعد محروم شد، ولی از آن زمان تا به الان لژیونر بوده و فرصت بازی کردن به دست نیاورده است. با پیوستن او به باشگاه پرسپولیس خبر رسید که او باید یک جلسه محرومیتش را سپری کند و نمی تواند این تیم را در هفته نخست همراهی کند. با این حال، مشکل دوبرابر شد، چون کارت بازی مرتضی پورعلی گنجی تا هفته دوم صادر نشد! از آن زمان عنوان شد، چون این بازیکن کارت بازی نداشته در نتیجه بیرون ماندنش از ترکیب در هفته های نخست شامل سپری کردن دوران محرومیت نمی شود و او باید یک بازی بعد از صدور کارت بیرون از زمین باشد. به این ترتیب، پورعلی گنجی در دیدار سوم پرسپولیس هم در ترکیب حضور نداشت تا دوران محرومیتش را گذرانده باشد. حالا، اما با رفع شدن چنین مشکلاتی او می تواند در ترکیب تیم پرسپولیس از هفته چهارم و بازی برابر صنعت نفت به میدان برود. البته خط دفاعی پرسپولیس در سه بازی اول گلی نخورده و این دیگر به عهده یحیی است که تصمیم بگیرد پورعلی گنجی را برای بازی پیش رو در ترکیب اصلی بازی دهد یا خیر.

منبع: فرارو

به "چرا مرتضی پورعلی گنجی برای پرسپولیس بازی نمی کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مرتضی پورعلی گنجی برای پرسپولیس بازی نمی کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید