پیشنهاد فیلم Outfit با بازی درخشان مارک رایلنس

به گزارش وبلاگ وبکو، فیلم لباس یا Outfit یک فیلم درام جنایی آمریکایی محصول سال 2022 به کارگردانی گراهام مور است. این فیلم اولین کارگردانی او محسوب می گردد. فیلمنامه را خود او و جاناتان مک کلین است. بازیگران فیلم لباس یا Outfit اینها هستند: مارک رایلنس، زوئی دویچ، جانی فلین، دیلن اوبراین، نیکی آموکا برد و سایمون راسل بیل.

پیشنهاد فیلم Outfit با بازی درخشان مارک رایلنس

داستان در خصوص یک خیاط انگلیسی، یا به قول خودش برش زن با بازی مارک رایلنس که سال های زیادی است در شیکاگو اقامت دارد. مشتریان اصلی او خانواده ای از گانگسترهای شرور هستند.

اولین اکران این فیلم در هفتاد و دومین جشنواره بین المللی فیلم برلین در فوریه 2022 انجام شد.

ابتدای داستان فیلم:

در سال 1956 شیکاگو، لئونارد برلینگ به عنوان خیاط انگلیسی، در محله ای که به وسیله رئیس اوباش ایرلندی، روی بویل کنترل می گردد، مغازه ای دارد. معاون بئیل، فرانسیس نام دارد و پسرش ریچی وردست دیگر او است. آنها از مغازه برلینگ به عنوان یک خانه مخفی برای پول های کثیف و رد و بدل کردن پیغام استفاده می نمایند. برلینگ اینها را تحمل می نماید، چون بویل ها و مردانشان، برترین مشتریان او هستند.

در ابتدای فیلم لئونارد برلینگ چای دم می نماید، پیش بند می بندد و قیچی محبوب اش را روغن می زند، با صدایی ملایم از اسرار هنرش با ما صحبت می نماید. او به ما می گوید که کت و شلوار از سی و هشت تکه مجزا تشکیل شده و باید از همه جهات با اندام صاحبش جور گردد و مهم تر از آن شخصیت اش. لئونارد می تواند یک مشتری را در یک نگاه مقدار بگیرد و بگوید که در زندگی اش چه گذشته.

دختری به نام مابل، منشی این خیاط است که دوست دختر ریچی نیز هست، رابطه پیچیده ای دارد. میبل ظاهرا هیچ علاقه ای به تجارت برلینگ و مالکیت فروشگاه ندارد، در عوض می خواهد شیکاگو را ترک کند و به دنیا سفر کند…

-مارک رایلنس در نقش لئونارد برلینگ

-زوئی دویچ در نقش میبل شان

-دیلن اوبراین در نقش ریچی بویل

-جانی فلین در نقش فرانسیس

-سایمون راسل بیل در نقش روی بویل

-نیکی آموکا برد در نقش ویولت لافونتین

از ابتدای فیلم شما محو هنر ظریف دوخت کا و شلوار می شوید. بسیاری از ما سال هاست که به صورت تک دوزی شده کت و شلواری سفارش نداده ایم. اینکه الگوها و مقدار گیری ها و برش زدن ها و دوخت ها به یادمان بیاید بسیار فوق العاده است.

گراهام مور نپیش از این نویسنده فیلم مشهور بازی تقلید شده بود که به شایستگی اسکار برترین فیلمنامه اقتباسی را در سال 2015 برای او به ارمغان آورد.

فیلم، پیچ و خم ها و چرخش های داستانی ساده، اما دوست داشتنی دارد. بیش از همه چیز حالت تئاتریکال آن جلب توجه می نماید. 99 درصد لوکیشن فیلم فضای داخل خیاط خانه است.

از پیش از این فیلم هایی مانند نزدیکی (2001)، دختر دیگر بولین (2008)، بلیتز (2011)، بی نام (2011)، روزها و شب ها (2013)، پل جاسوس ها (2015) ، بازیکن شماره یک آماده (2018)در انتظار بربرها (2019)

جزئیات خیاط خانه و طیف رنگ هایش که بیشتر کرم قهوه ای است، عالی هستند. در شروع فیلم او با پارچه مانند یک جراح پلاستیک عمل می نماید و از نظر بصری این صحنه های دیدنی است.

با اینکه فیلم وقتی برای شخصیت پردازی خانواده گانگستر بویل ندارد، اما توانسته خیلی سریع رئیس ظاهراً معتدل خانواده یعنی سایمون، پسر لوس او ریچی (دیلان اوبراین) و وردست های او فرانسیس (جانی فلین) و مونک (آلن مهدی زاده) را به تصویر بکشد.

رابطه پدرانه خیاط با مابل هم خوب از آب درآمده و بعدا می فهمیم بخشی مهم از داستان فیلم است. لباس های فیلم که با دقت گیج نماینده ای به وسیله سوفی اونیل و طراح مد معروف زک پوزن ساخته شده اند.

منبع: یک پزشک

به "پیشنهاد فیلم Outfit با بازی درخشان مارک رایلنس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد فیلم Outfit با بازی درخشان مارک رایلنس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید