پرحاشیه مثل ثامن: این بار سلفی منصوریان

به گزارش وبلاگ وبکو، هر چند نخستین پیروزی منصوریان با ذوب آهن در مشهد و مقابل پدیده به دست آمد اما اتفاق های بعد از بازی به هیچ وجه برای او خوب رقم نخورد. اتفاق هایی چون تحریم کنفرانس و البته بحث با خبرنگاران مشهدی.

پرحاشیه مثل ثامن: این بار سلفی منصوریان

نخستین برد منصوریان و حواشی مشهد

نخستین برد علیرضا منصوریان همراه با ذوب آهن در لیگ هجدهم به دراماتیک ترین شکل ممکن رقم خورد. او که تا به اینجا به جز مسابقات آسیایی هیچ بردی را همراه با تیم جدید به دست نیاورده بود انتها در دهمین تجربه مربیگری اش پیروزی حساسی برابر همبازی سابق خود یعنی یحیی گل محمدی به دست آورد تا از انتهای جدول کمی فاصله بگیرد و به آینده امیدوار باشد.

مشهد را باید شهر خوش یمن برای علیرضا منصوریان بدانیم. او اولین پیروزی اش در این شهر را با نفت تهران به دست آورد. از مرحله نیمه نهایی جام حذفی این مربی با زردپوشان پایتخت به استادیوم ثامن رفت و در نهایت با پیروزی در ضربات پنالتی برابر شاگردان رضا مهاجری در پدیده به فینال مسابقات رفت تا فصل خوبش تکمیل گردد. همان فصل باز هم در هفته های آخر و زمانی که کورس مدعیان بسیار داغ پیگیری می شد، منصوریان یک برد ارزشمند دیگر با نفت به دست آورد و با گل دقایق خاتمهی عزتی به رده دوم رفت تا در آستانه کسب عنوان قهرمانی باشد. اتفاقی که رخ نداد و در نهایت سپاهان بالاتر از نفت و تراکتورسازی نهاده شد.

بعد از نفت تهران نوبت به استقلال رسید تا نقطه پرتاب منصوریان در مشهد باشد. درست در زمانی که این مربی روزهای پرالتهابی را با استقلال پشت سر می گذاشت باز هم با سفر به مشهد برابر پدیده در استادیوم ثامن نهاده شد. دیداری که با دو گل جابر انصاری و امید نورافکن به سود استقلال خاتمه یافت و روزهای شیرین این تیم ادامه پیدا کرد.

حالا قسمت سوم از سریال خوشحالی علیرضا منصوریان در مشهد توسط ذوبی ها ساخته شد. او که فشار فراوانی از جهت عدم کسب پیروزی همراه با تیم جدیدش در لیگ برتر حس می کرد، انتها توانست برای سومین بار پدیده را شکست بدهد و سرمست از برد حساس اینگونه سجده شکر کند. صحنه ای تکراری که در دو بازی دیگر هم توسط او به نمایش درآمد. شکست السد قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا توسط استقلال و پیروزی در دربی که منصوریان را به سجده بر روی پرچم آبی واداشت.

-

پیروزی مقابل پدیده به قدری برای علیرضا منصوریان و کادر فنی اش شیرین بود که سوت حسین زرگر انواع و اقسام خوشحالی ها را برای آن ها رقم زد. از در آغوش دریافت سرمربی توسط علی دهقان که عنوان یاری مربی دوم را یدک می کشد تا شکرگزاری خدا و بالا بردن دست ها به سمت آسمان. منصوریان البته با یحیی گل محمدی او روبرو شد و با او دست داد که این مسئله صحه بر رابطه خوب این دو در چند سال اخیر می گذارد.

-

چند دقیقه بعد از اتمام بازی، یک حاشیه عجیب بین منصوریان و وبلاگ وبکو مشهدی رقم خورد. به علت بارش شدید باران سرمربی ذوب آهن قصد داشته پس از تعویض لباس مقابل وبلاگ وبکو قرار بگیرد و سوال های آن ها را پاسخ بدهد. همچنین عدم مراجعه نماینده هیئت فوتبال خراسان و اطلاع رسانی نادرست آن ها باعث شد تا منصوریان دیرتر از حد معمول به کنفرانس برود.

به همین دلیل وقتی سخنان اولیه علیرضا منصوریان در نشست مطبوعاتی تمام شد و نوبت به پرسش وبلاگ وبکو رسید، یک نفر به نمایندگی از دیگران خاطرنشان کرد به دلیل توهینی که به آن ها شده وبلاگ وبکو حاضر به سوال پرسیدن نیستند. بعد از اینکه سرمربی ذوب آهن به تعویض پیراهن کامل لباس خود اشاره و دلایل خود را بیان کرد، همان خبرنگار به منصوریان گفت: چطور وقت داشتید با بچه ها بعد از بازی سلفی بگیرید؟! همین حرف پاسخ سرمربی ذوب آهن را در پی داشت و باعث خروج او از سالن کنفرانس مطبوعاتی شد. اتفاقی که مشابه آن دو هفته پیش و به شکلی دیگر برای علی کریمی در کریدور خروجی رقم خورد و باعث ناراحتی شدید سرمربی سپیدرود شد.

-

بعد از این اتفاق بعضی از وبلاگ وبکو با مراجعه به اتوبوس ذوب آهن آغاز به صحبت با علیرضا منصوریان نموده و بابت این مسئله از او عذرخواهی کردند تا همه چیز به خوبی و خوشی تمام گردد و البته منصوریان با کسب 3 امتیاز ارزشمند مشهود را ترک کند.

12

منبع: ایران ورزشی

به "پرحاشیه مثل ثامن: این بار سلفی منصوریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرحاشیه مثل ثامن: این بار سلفی منصوریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید