نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان شمالی افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ وبکو، مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی گفت: آیین افتتاح نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان و نخستین جشنواره موسیقی اقوام خراسان شمالی عصر روز سه شنبه 29 مردا ماه برگزار می گردد.

نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان شمالی افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ وبکو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه با اشاره به این که نهمین نمایشگاه سراسر صنایع دستی از 29 مرداد تا یکم شهریورماه در محل منطقه نمونه گردشگری بش قارداش بجنورد برپا می گردد، گفت: این نمایشگاه با 150 غرفه و با حضور حداکثری استان های کشور برگزار می گردد، برای اولین بار اقامتگاه های بومگردی استان نیز حضور دارند تا با معرفی ظرفیت خود اقدام به جذب گردشگر نمایند.

او اضافه نمود: هم زمان با نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری، میزبان نخستین جشنواره موسیقی اقوام نیز خواهیم بود، گروه هایی از استان های مختلف کشور در آن شرکت می نمایند و به مدت 4 شب اجرای برنامه دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی بابیان این که در این جشنواره شاهد حضور بهترین گروه های اقوام ایران زمین در خراسان شمالی خواهیم بود، بیان کرد: این جشنواره علاوه بر بش قارداش، در بابا امان و شهربازی نیز برگزار خواهد شد.

او گفت: برگزاری این جشنواره، علاوه بر نشاط اجتماعی، بستر مناسبی برای شناساندن و معرفی فرهنگ و سنت های اقوام به مردم است.

منبع: میراث آریا

به "نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان شمالی افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان شمالی افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید