مچ بند هوشمند شیائومی می بند 7 با قیمت 60 یورو وارد بازار جهانی شد

به گزارش وبلاگ وبکو، ماه گذشته شیائومی در چین از مچ بند هوشمند می بند 7 رونمایی کرد. حالا بعد از مدتی انتظار، این مچ بند بالاخره برای بازار جهانی هم عرضه شد. این مچ بند با قیمت 60 یورو (تقریبا 63 دلار) به دست کاربران می رسد. برای مقایسه باید بگوییم که نسل قبلی این گجت 45 یورو قیمت دارد.

مچ بند هوشمند شیائومی می بند 7 با قیمت 60 یورو وارد بازار جهانی شد

نمایشگر به کار رفته در این محصول، 1.62 اینچی از نوع AMOLED است که در مقایسه با نمایشگر 1.56 اینچی می بند 6، به شکل محسوسی بزرگ تر است. رزولوشن این نمایشگر به 490 در 192 پیکسل می رسد. این مچ بند از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می کند و به همین علت برای بررسی نوتیفیکیشن ها و ساعت لازم نیست نمایشگر را روشن کنید. ظرفیت باتری آن 180 میلی آمپر ساعت است که در صورت استفاده معمولی، حدود 15 روز دوام می آورد.

شیائومی اعلام کرده که برای این گجت از چیپست بهتری بهره برده و به همین علت در زمینه پایش اکسیژن خون نسبت به نسل قبلی حرف بیشتری برای گفتن دارد. همچنین باید به روان تر شدن رابط کاربری هم اشاره کنیم. به منظور پایش فعالیت های ورزشی، 120 حالت مختلف در می بند 7 گنجانده شده که ورزش های فضای باز و بسته، تمرینان درون باشگاه، هوازی و… را شامل می شود. این مچ بند قادر به میزان گیری کالری مصرفی هم هست که اطلاعات مربوط به آن را در کنار ضربان قلب تحلیل می کند تا بتواند به درک درستی از میزان چربی سوزی در بدن برسد.

مدت ها قبل شایعاتی در مورد بهره گیری این گجت از GPS داخلی مطرح شد ولی علی رغم این شایعات، شیائومی می بند 7 مانند نسل های قبلی فاقد این مشخصه مهم است. اگرچه این مچ بند از جمله گجت های مقرون به صرفه محسوب می شود و طبیعتا قرار نیست تمام ویژگی های مهم را داشته باشد، اما بسیاری از کاربران بر این باور هستند که GPS داخلی نسبت به برخی از مشخصه های این گجت اهمیت بیشتری دارد.

البته طبق برخی شایعات مطرح شده، شیائومی قصد دارد مدل پرو این مچ بند را در آینده نزدیک راهی بازار کند. اگر این شایعه صحت داشته باشد، به احتمال زیاد گجت موردنظر همراه با GPS داخلی معرفی خواهد شد. در هر صورت شیائومی می بند 7 در این محدوده قیمتی یکی از بهترین مچ بند های هوشمند محسوب می شود و احتمالا مانند نسل قبلی با استقبال گسترده کاربران روبرو خواهد شد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "مچ بند هوشمند شیائومی می بند 7 با قیمت 60 یورو وارد بازار جهانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مچ بند هوشمند شیائومی می بند 7 با قیمت 60 یورو وارد بازار جهانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید