منتظر 5 بار غافلگیری در آنتراکت بی آنتراکت باشید، بازگشت به ایران و بازی در خط

به گزارش وبلاگ وبکو، آشا محرابی بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران که این روزها با نمایش آنتراکت بی آنتراکت بازگشت دوباره ای به عرصه تئاتر داشته است در این باره به خبرنگاران گفت: آنتراکت بی آنتراکت نمایشی برگرفته از نمایشنامه تئاتر بی حیوان است که توسط سجاد افشاریان دراماتورژی شده و من در 3 اپیزود از 5 اپیزود این نمایش حضور دارم.

منتظر 5 بار غافلگیری در آنتراکت بی آنتراکت باشید، بازگشت به ایران و بازی در خط

وی اضافه نمود: در این نمایش مخاطب شاهد 5 موقعیت انسانی خیلی ساده است که اتفاقاتی در خاتمه هر اپیزود آن صحنه را غیرمتعارف و جذاب تر نشان می دهد. در واقع نقش دراماتورژی در این نمایش بیشتر در پررنگ تر کردن پیغام داستان و غافلگیری انتهایی هر اپیزود نقش داشته است. می توانم بگویم این نمایش ارائه دهنده پنج موقعیت انسانی همراه با پنج غافلگیری جذاب است.

سرپرست گروه تئاتر آقالو درباره اولین حضورش در تئاتر بعد از بازگشت به ایران شرح داد: من خودم موسس گروه تئاتر آقالو هستم و به دلیل ارادت و عشقی که به زنده یاد احمد آقالوی عزیز داشتم این گروه را تاسیس کردم. بعد از بازگشتم به ایران 15 کار تئاتر به من پیشنهاد شد که چون تصمیم داشتم بیشتر در کارهای تصویری فعال باشم آنها را نپذیرفتم اما بازی در نمایش آنتراکت بی آنتراکت را نمی شد، رد کرد زیرا اجرای نمایشی توسط گروه خودمان بود علاوه بر اینکه متن نمایشنامه برایم جذاب بود و پریسا مقتدی هم کارگردانی اش را بر عهده داشت.

محرابی که این روزها مجموعه تلویزیونی خط را از شبکه سوم سیما در حال پخش دارد درباره حضورش در این سریال نیز شرح داد: من مدتی خارج از ایران بودم و در طول این مدت دوره فیلمسازی را در مدرسه فیلم ونکوور گذراندم. زمانی که به ایران بازگشتم عباس رنجبر برای حضور در سریال خط با من تماس گرفت و من چون پیش از این تجربه بازی در تله فیلم بن بست یلدا وی را داشتم و تجربه خوبی هم برایم بود، بازی در این سریال را پذیرفتم.

وی متذکر شد: متن فیلمنامه با نگاهی عرفانی به عشق و از خودگذشتگی نوشته شده بود و شخصیت ها و اتفاق ها نیز شعاری و گل درشت نبودند. در این سریال نقش دختری به نام سوگند را بازی می کنم که بر فرایند متعالی شدن یک شخصیت تاثیرگذار است. او آگاهانه و از روی اراده شخصی پا به این راه می گذارد.

این بازیگر در خاتمه درباره ویژگی های نقشش در سریال خط شرح داد: این شخصیت کاملا دراماتیک پرداخت شده بود و مانند بعضی از تیپ های مثبت دیگر سریال ها یا فیلم های سینمایی تک بعدی و بدون عمق نبود. در واقع غیر کلیشه ای بودن شخصیت این دختر مرا ترغیب کرد تا در سریال خط حضور داشته باشم. متاسفانه در بسیاری از کارها شاهد این هستیم که شخصیت ها یا مطلقا خوب و یا مطلقا بد هستند و هیچ ویژگی ملموسی در وجودشان دیده نمی گردد. شخصیت سوگند بسیار سنجیده و با فکر نوشته شده بود و گره های اساسی را در بازی به من می داد. بنابراین با جلساتی که همراه با کارگردان داشتم بیشتر توانستم به عمق نقش نزدیک شوم.

مجموعه تلویزیونی خط به کارگردانی عباس رنجبر در 15 قسمت 50 دقیقه ای فراوری شده و هرشب به جز پنجشنبه ها و آدینه ها ساعت 20:45 از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود. آشا محرابی، کامران تفتی، محمود پاک نیت، لیلا برخورداری و... از جمله بازیگران این سریال هستند.

نمایش آنتراکت بی انتراکت از 25 فروردین تا 28 اردیبهشت ماه با حضور بازیگرانی چون آشا محرابی، سینا رازانی، امیرحسین رستمی، بهرام سروری نژاد در تالار سایه میزبان علاقمندان است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "منتظر 5 بار غافلگیری در آنتراکت بی آنتراکت باشید، بازگشت به ایران و بازی در خط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر 5 بار غافلگیری در آنتراکت بی آنتراکت باشید، بازگشت به ایران و بازی در خط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید