مجدمی: مهاجری شوک خوبی به نفت مسجدسلیمان وارد کرد

به گزارش وبلاگ وبکو، هافبک نفت مسجدسلیمان گفت که سرمربی نو این تیم، شوک خوبی به نفتی ها وارد کرد و فزونی مقابل گاندوها نیز ثمره همین شوک بود.

مجدمی: مهاجری شوک خوبی به نفت مسجدسلیمان وارد کرد

مسلم مجدمی درباره شرایط نفت مسجدسلیمان با سرمربیگری محمدرضا مهاجری، به خبرنگار ورزشی وبلاگ وبکو گفت: از روزی که کادر تازه آمده، شوک خوبی به تیم وارد و شرایط نفت خیلی بهتر شده است. در زمان تعطیلی لیگ، مهاجری و دستیارانش زحمات زیادی کشیدند و شرایط روانی بازیکنان را بالا بردند. این موضوع در ملاقات با ذوب آهن تعیین بود و پس از چند هفته، بازی بسیار خوبی را ارائه کردیم.

وی در خصوص علت شکست های متوالی نفت مسجدسلیمان، پیش از ملاقات با ذوب آهن توضیح داد: بچه های تیم واقعاً خسته شده بودند. در همه ملاقاتها با استرس و از ترس باخت وارد زمین می شدیم، اما حالا همه به بقای تیم امیدوار شدند. در هفته های آینده با رقبای مستقیم خودمان یعنی تراکتور و فجر سپاسی بازی می کنیم و بقا در اختیار خود ماست. نفت تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است و طرفداران در زمان نتایج بد تیم هم از ما حمایت می کردند.

هافبک نفت MIS درباره شرایط پرداختی این باشگاه و نیز امکانات شهر مسجدسلیمان گفت: قرارداد بازیکنان خیلی پایین است و در جدول قراردادها، در میان تیم های پایین قرار داریم. تا به امروز 55 درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است. زمین های تمرینی مسجدسلیمان کیفیت جالبی ندارند و مجبوریم در اهواز یا تهران تمرین کنیم.

مجدمی راجع به اعتراض عوامل باشگاه ذوب آهن اصفهان به اشتباه داوری که در ملاقات با نفت رخ داد، گفت: کارشناسان داوری درباره این صحنه نظر می دهند، اما نباید زحمات بازیکنان و مربیان را زیر سؤال ببریم. در ملاقات رفت با ذوب آهن با یک گل جلو بودیم که داور، پنالتی صد درصد ما را اعلام نکرد تا دو بر صفر نشویم. ما از اشتباهات داوری خیلی متضرر شدیم و باشگاه هم بیانیه ای در این باره صادر نکرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجدمی: مهاجری شوک خوبی به نفت مسجدسلیمان وارد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجدمی: مهاجری شوک خوبی به نفت مسجدسلیمان وارد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید