فناوری مدرن برای درمان زخم و پای دیابتی

به گزارش وبلاگ وبکو، نشست های کنگره جهانی جوامع ترمیم زخم با حضور پزشکان، کارشناسان و متخصصان درمان زخم از کشور های مختلف جهان در ابوظبی برگزار شد.

فناوری مدرن برای درمان زخم و پای دیابتی

در کنفرانس کنگره جهانی جوامع ترمیم زخم، آخرین پیشرفت ها در فناوری های مدرن و بهترین روش های مورد استفاده در درمان زخم ها و مراقبت از بیمار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این کنفرانس، فناوری درماسین، یک فناوری مدرن ساخته شده از آب اکسیژنه، برای درمان زخم های بالینی، درمان پای دیابتی و زخم ارائه شد. این روش اثربخشی خود را در درمان هزاران بیمار پای دیابتی به اثبات رسانده و آن ها را از قطع عضو در سراسر جهان نجات داده است.

این کنفرانس آخرین مطالعات بالینی مرتبط با این فناوری را ارائه کرد که از طریق سازمان غذا و داروی ایالات متحده، سازمان بهداشت و حفاظت از محیط زیست اروپا، سازمان غذا و داروی عربستان سعودی و وزارت بهداشت امارات متحده عربی به دلیل توانایی محافظت از آن ها در برابر قانقاریا و قطع عضو تایید شده است.

این فناوری آب را به محلولی برای ضدعفونی کردن پوست و زخم ها و حذف بافت مرده از زخم ها تبدیل می کند و طیف وسیعی از عوامل بیماری زا مانند ویروس ها، باکتری ها، قارچ ها و میکروب ها را از بین می برد.

صفا قدومی، مدیر گروه MicroSave که مسئولیت فناوری درماسین را بر عهده دارد، گفت: این فناوری فاقد الکل یا مواد شیمیایی است که آن را روی پوست ایمن می کند و باعث تحریک یا حساسیت نمی شود.

وی در طی ارائه فنی خود در این کنفرانس اضافه نمود که این روش زخم های بالینی، زخم های دیابتی، زخم های بعد از عمل و زخم های ناشی از صدمات و حوادث را درمان می کند و برای استفاده در بافت ها، اندام ها و استخوان های در معرض خطر بی خطر است.

در این کنفرانس بر اهمیت افزایش آگاهی در مورد پیشگیری از زخم از طریق تدوین برنامه های موثر، آموزش متخصصان مراقبت از زخم و اتخاذ برنامه های موثر برای مبارزه با پای دیابتی تاکید شد.

منبع: روزنامه الشرق الاوسط

وبلاگ وبکو علمی پزشکی کلینیک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فناوری مدرن برای درمان زخم و پای دیابتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری مدرن برای درمان زخم و پای دیابتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید