سریال عظیم شده توسط گرگ ها، ساخته ریدلی اسکات، نوید تماشای یک سریال خوب را به ما می دهد

به گزارش وبلاگ وبکو، سال 2020 ما با کمبود سریال تازه خوب روبرو شده ایم. آخرین سریال خوبی که من تازه نیمی از قسمت های آن را دیده ام، سریال دفاع از جیکوب بوده که از آن خیلی راضی ام و احتمالا بعد از اتمام این سریال، نظر کلی ام را در موردش بنویسیم.

سریال عظیم شده توسط گرگ ها، ساخته ریدلی اسکات، نوید تماشای یک سریال خوب را به ما می دهد

اما خبر خوبی که دو سه روز پیش خواندم و قطعا سریال بین های حرفه ای را هیجان زده خواهد نمود، سریالی است که به زودی پخش آن از شبکه HBO Max آغاز خواهد شد.

کافی است برایتان بگویم که کارگردان این سریال ریدلی اسکات، یغنی خالق سری بیگانه ها و تیغ نورد Blade Runner بوده است.

احساس شخصی من نسبت به ریدلی اسکات، دوگانه است. همواره در هنگام دیدن آثارش، فیلم هایش تا مرز رضایت پیش می روم، اما در یک جایی حس سرخوردگی به من دست می دهد.

مثلا وقتی فیلم پرومتئوس Prometheus او را دیدم، بسیار به هیجان آمدم و کلی فلسفه بافی کردم و مدام با خودم می گفتم یعنی در قسمت بعدی به پاسخ سؤال هایم می رسم؟! اما وقتی قسمت بعد آمد، متوجه شدم آن فلسفه ای که انتظار داشتم را نباید در آثار او جستجو کنم و کلا سبک فیلم سازی او همواره نوک زدن سرسری به این مضامین و بعد شلوغ کردن فیلم با یک سری مسائل پوسته ای است.

اینها را دارم با عرض پوزش از دوست داران احتمالی ریدلی اسکات می نویسم و یک نوع اعتراف برای منی است که دوست دار ژانر علمی تخیلی و اندکی هم فانتزی هستم.

بگذریم!

سریال جدید نام جالبی دارد: عظیم شده یا پرورش یافته توسط گرگ ها Raised by Wolves.

همین نام سریال آدم را یاد همه آن روایت های تاریخی می اندازد که در آنها ادعا می گردد انسان هایی بوده اند که توسط حیوانات عظیم شده اند و همچنین یاد یک سری فیلم و افسانه های قدیمی می افتیم.

سریال جدید هم همین مضمون را در قالبی مدرن معرفی می نماید. این بار ما شاهد دنیایی هستیم که متعاقب یک جنگ گسترده و فراگیر نابود شده. دو ربات اندروید یا شبه انسان به این سیاره اسرارآمیز می آیند و کوشش می نمایند بچه ها جان به در برده از جنگ را عظیم گنند.

اما به زودی این روبات ها متوجه می شوند که کار با توجه به باورهای مذهبی و اعتقادات متفاوت کلونی های انسانی، دشوارتر از چیزی است که تصور می کردند.

تریلر سریال را اگر ببینید، متوجه می شوید که از نظر جلوه های ظاهری و بصری، سریال در رده سریال های رده نخست است، موضوع سریال هم جالب است. اما برای قضاوت قطعی در خصوص سریال باید منتظر بمانیم.

پخش این سریال 10 قسمتی از سوم سپتامبر آغاز خواهد شد.

منبع: یک پزشک

به "سریال عظیم شده توسط گرگ ها، ساخته ریدلی اسکات، نوید تماشای یک سریال خوب را به ما می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال عظیم شده توسط گرگ ها، ساخته ریدلی اسکات، نوید تماشای یک سریال خوب را به ما می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید