ستاد انتخاباتی ترامپ: شبکه خبری بلومبرگ معتبر نیست

به گزارش وبلاگ وبکو، ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا، خبرنگاران شبکه خبری بلومبرگ را برای انتشار رویدادهای انتخاباتی نامعتبر خواند.

ستاد انتخاباتی ترامپ: شبکه خبری بلومبرگ معتبر نیست

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت که دیگر وبلاگ وبکو شبکه خبری بلومبرگ را برای انتشار رویدادهای انتخاباتی معتبر نمی داند.

به نوشته روزنامه ینی شفق، برد پارسکیل رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه ای گفت: شبکه خبری بلومبرگ اعلام کرده بود درخصوص رئیس شان (مایک بلومبرگ نامزد انتخابات 2020) و رقبایش بررسی و رسیدگی نمی کند اما انتشار گزارش های انتقادی درباره ترامپ را ادامه می دهد.

وی افزود: از آنجا که آنها (شبکه خبری بلومبرگ) صراحتا گرایش خود را گفتند، ستاد انتخاباتی ترامپ دیگر نمایندگان شبکه خبری بلومبرگ را برای سایر برنامه های انتخاباتی معتبر نمی داند.

ستاد انتخابات ترامپ

از طرفی این شبکه می گوید در خصوص رقبای بلومبرگ سیاست یکسانی دارد اما ترامپ و دولت او را مورد بررسی قرار می دهد زیرا دولت ترامپ دولت کنونی آمریکا است.

جان میکلثویت سردبیر ارشد شبکه بلومبرگ اتهامات ستاد انتخاباتی ترامپ را رد کرده و گفته که آنها نمی توانند فراتر از حقیقت باشند.

وی گفت: از سال 2015 و زمانی که دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری شد، ما رویدادهای مرتبط با او را به طور منصفانه و بدون هیچ گونه غرضی پوشش داده ایم و علی رغم محدودیت های اعمال شده توسط ستاد انتخاباتی ترامپ، این کار را ادامه خواهیم داد.

مایکل بلومبرگ میلیاردر 77 ساله و مالک رسانه ای شبکه خبری بلومبرگ به صورت رسمی وارد رقابت های درون حزبی دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا شده است.،فارس

منبع: ایران آنلاین

به "ستاد انتخاباتی ترامپ: شبکه خبری بلومبرگ معتبر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد انتخاباتی ترامپ: شبکه خبری بلومبرگ معتبر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید