تقلای جمهوری خواستار برای جمع آوری 60 میلیون دلار هزینه پرونده شکایت انتخاباتی

به گزارش وبلاگ وبکو، خبرگزاری خبرنگاران- سه منبع مطلع گفتند، جمهوریخواهان کوشش دارند دست کم 60 میلیون دلار یاری اقتصادی برای تامین شکایتهای حقوقی دونالد ترامپ در قبال نتایج مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جمع نمایند.

تقلای جمهوری خواستار برای جمع آوری 60 میلیون دلار هزینه پرونده شکایت انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ وبکو به نقل از خبرگزاری رویترز، کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ به دنبال نزدیک تر شدن جو بایدن دموکرات به پیروزی در انتخابات، شکایتهایی را در چند ایالت در ارتباط با انتخابات سه شنبه گذشته ثبت نموده است.

یک حامی اقتصادی جمهوریخواهان که درخواستهایی را از جانب کمپین و کمیته ملی حزب جمهوریخواه دریافت نموده اظهار کرد: آنها خواهان 60 میلیون دلار هستند.

دو منبع دیگر گفتند، این کمپین خواهان کسب تا 100 میلیون دلار پول برای کمیته مشترک جذب اعتباراتی که با کمیته ملی جمهوریخواهان تشکیل می دهد شده است؛ نشانه ای از ابعاد جنگ حقوقی که این کمپین انتظار اجرای آن را دارد.

سه منبع مذکور نامشان را فاش نساختند و کمپین ترامپ و کمیته ملی حزب جمهوریخواه هم به درخواست برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

این درخواست جذب یاری اقتصادی در حالی مطرح می گردد که کمپینهای ترامپ و بایدن خودشان را برای یک نزاع حقوقی ادامه دار به لحاظ سیاسی آماده می نمایند.

از زمانی که رای گیری در روز سه شنبه خاتمه یافت کمپین ترامپ با فرستادن درخواستهایی به وسیله ایمیل و پیامک با مطرح کردن اتهام تقلب در انتخابات، خواهان دریافت یاری های اقتصادی شده هر چند که جزئیات نشان می دهند که بیش از نیمی از پولی که به دست آمده صرف پرداخت بدهی های کمپین خواهد شد.

ترامپ که رقابت را با رجحان اقتصادی قدرتمندی آغاز کرد، کمپینش را در حالی به خاتمه برد که به سختی کوشش داشت خودش را به سطح قابلیت بالای بایدن در جذب یاریهای اقتصادی برساند. یک مشاور ترامپ استراتژی دعوی قضایی کمپین را تا کنون همراه با آشوب، بی نظمی و مایه ضرر و زیان رئیس جمهور توصیف کرد.

این مشاور که نامش را فاش نکرد، گفت، تیم ترامپ به نظر می رسد از مشاهده نتایج انتخابات یکه خورده و آمادگی یک نزاع حقوقی را نداشته است.

دیوید باسی، یک مشاور ارشد کمپین ترامپ و فعال محافظه کار برجسته رهبری نماینده گروه شهروندان متحد طبق اعلام یک منبع مطلع به استراتژی کمپین ترامپ، برای رهبری شکایت های حقوقی بعد از انتخابات انتخاب شده است.

باسی جزو گروه وفاداران به ترامپ بود که در روزهای اخیر در لاس وگاس شمارش آرای نوادا را به چالش کشیدند و یکی از اعضای ثابت حلقه نزدیک به ترامپ است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تقلای جمهوری خواستار برای جمع آوری 60 میلیون دلار هزینه پرونده شکایت انتخاباتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقلای جمهوری خواستار برای جمع آوری 60 میلیون دلار هزینه پرونده شکایت انتخاباتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید