زیدان: نمی خواهیم هیچ ریسکی درباره استفاده از راموس بکنیم، می خواهیم آغاز خوبی در اروپا داشته باشیم

به گزارش وبلاگ وبکو، سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید از احتمال عدم استفاده از کاپیتان باتجربه تیمش در بازی فردا با شاختار دونتسک اطلاع داد.

زیدان: نمی خواهیم هیچ ریسکی درباره استفاده از راموس بکنیم، می خواهیم آغاز خوبی در اروپا داشته باشیم

به گزارش وبلاگ وبکو، زین الدین زیدان که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در اولین بازی خود در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آلفردو دی استفانو پذیرای شاختار دونتسک اوکراین هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما آماده این بازی هستیم و می خواهیم شروع خوبی در این تورنمنت داشته باشیم.

وی اضافه کرد: می دانیم که بازی بدی مقابل کادیس در لالیگا از خود ارائه دادیم و همین باعث انتقاد از ما شده، اما حالا می توانیم با این بازی اوضاع را تغییر دهیم. ما فردا باید به مصاف شاختار برویم و نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد اما سعی خواهیم کرد تا کارهای خوبی انجام دهیم که طرفداران مان به ما افتخار نمایند.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید توضیح داد: می دانیم که چه کسی هستیم و چه چیزی می خواهیم. مهم این است که آماده این بازی باشیم. خیلی از تیم هایی که در لیگ قهرمانان هستند به دنبال پیروزی و قهرمانی هستند و گروه ما هم از این قاعده مستثنی نیست. این فصل هم کار سخت خواهد بود، درست مثل همواره، اما ما هم به مانند تیم های دیگر از تیم مان در لیگ قهرمانان انتظارات زیادی داریم.

زیدان همچنین در مورد شرایط هافبک بلژیکی تیمش نیز گفت: ادن اِزار دوباره دویدن در چمن را شروع نموده است. مصدومیت او از چیزی که پیش بینی می شد، طولانی تر شد، اما ما به افرادی که با ادن کار می نمایند، اعتماد داریم. امیدوارم اِزار را هر چه زودتر و برای همواره ببینیم.

وی همچنین درباره شرایط کاپیتان تیمش گفت: راموس مسئله ای داشت و به همین خاطر در تمرین امروز صبح تیم حضور نداشت. نمی خواهیم هیچ ریسکی درباره استفاده از او بکنیم. فردا پیش از بازی شرایط سرخیو را آنالیز خواهیم کرد، اما او امروز قادر نیست تمرینات عادی را انجام دهد.

زیزو در انتها درباره دروازه بان بلژیکی گفت: من فکر می کنم کورتوا همواره نشان داده که دروازه بان فوق االعاده ای است و تنها باید خودش را با شرایط وفق دهد. کسی نسبت به توانایی های تیبو تردیدی ندارد و می بینید که او روز به روز در حال پیشرفت است. اگر هم هر بازیکنی بهترین سطح بازی اش را ارائه دهد، شکست دادن ما سخت خواهد شد.

تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت 20:25 فردا (چهارشنبه) به وقت تهران در گروه B لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار دونتسک اوکراین می رود، دیداری که سردیان یوانوویچ از صربستان آن را سوت خواهد زد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ وبکو بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زیدان: نمی خواهیم هیچ ریسکی درباره استفاده از راموس بکنیم، می خواهیم آغاز خوبی در اروپا داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: نمی خواهیم هیچ ریسکی درباره استفاده از راموس بکنیم، می خواهیم آغاز خوبی در اروپا داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید