خبرهای مهم برای سهامداران بورس در 12 تیر

به گزارش وبلاگ وبکو، هفته گذشته بازار سرمایه تحت تاثیر افزایش سرمایه شستا چند روزی با لیدری این نماد معاملاتی مثبت پیش رفت. در روزهای گذشته همچنین با بالا رفتن نرخ دلار نمادهای پالایشی هم تاثیر مثبتی در بازار سرمایه گذاشتند. باید دید در اولین روز معاملاتی هفته سوم تیر ماه بازار سرمایه تحت تاثیر چه خبرهایی حرکت می کند.

خبرهای مهم برای سهامداران بورس در 12 تیر

- محمدعلی دهقان دهنوی از راه اندازی سامانه بومی معاملات طی روزهای آینده خبر داد و گفت: این سامانه، دستاورد بومی متعلق به کشور است که با همت دانشگاهیان و مشارکت سازمان بورس و اوراق بهادار به زودی در مرحله استقرار قرار می گیرد.

- بر اساس اعلام وبسایت عرب نیوز، آمریکا نام 3 ایرانی را از لیست تحریم های خود خارج کرد.

- با پذیرش محصول شرکت های سیمان آذر آبادگان خوی و سیمان اردستان، جمع شرکت های سیمانی پذیرش شده در بورس کالا از ابتدای سال جاری تا به امروز به عدد 30 رسید که در آماری بی سابقه در یک ماه گذشته 973 هزار و 80 تن سیمان در بورس کالا معامله شده است؛

- قیمت هر بشکه نفت خام پس از پایان نشست اوپک به 75 دلار رسید. این در حالی است که طبق گفته برخی منابع تمام کشورها به جز امارات بر سر افزایش 400 هزار بشکه ای در ماه اوت و افزایش 2 میلیون بشکه ای به توافق رسیده اند.

- بر اساس طرح نو نمایندگان مجلس، بانک مرکزی به نام مرجع تنظیم مقررات مبادلات رمزارزها در داخل کشور شناخته شده و استفاده از رمزارزها، غیر از رمزارز ملی، به نام ابزار پرداخت در داخل کشور یا برای راه اندازی و اداره شبکه پرداخت داخلی ممنوع خواهد بود.

- مدیرعامل سایپا گفت: تولید انبوه خودروهای آریا و اطلس در نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد.

- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت ماهانه 10 میلیون دوز واکسن ایرانی کرونا از شهریور تامین می شود.

- یارانه معیشتی تیرماه در تعطیلات آخر هفته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

- بازار رمزارزها در 24 ساعت گذشته، تقریبا بدون تغییر باقی ماند با این حال بیت کوین همچنان در محدود 33 هزار دلاری معامله می شود.

- بر اساس آمار منتشر شده، کسری تراز عملیاتی بودجه در دولت روحانی 12 برابر شد

آخرین اخبار مرتبط با بازار سهام را در صفحه بورس وبلاگ وبکو بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "خبرهای مهم برای سهامداران بورس در 12 تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای مهم برای سهامداران بورس در 12 تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید