بورس یکشنبه چگونه آغاز شد؟ ، صعود 23 هزارواحدی شاخص به مدد غول های بورسی

به گزارش وبلاگ وبکو، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی 23 هزار واحدی به سطح یک میلیون و 43 هزار واحدی رسید تا همچنان در مدار صعود باقی بماند.

بورس یکشنبه چگونه آغاز شد؟ ، صعود 23 هزارواحدی شاخص به مدد غول های بورسی

در جریان معاملات امروز سه نماد بزرگ بورس یعنی فولاد، فملی و وبملت به ترتیب با 2846، 1982 و 1216 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. ضمن اینکه کچاد و کگل نیز دیگر نمادهایی بودند که تاثیر بالای 1000 واحدی بر شاخص را به ثبت رساندند.

در 35 دقیقه ابتدایی معاملات امروز بورس بیش از 316 هزار معامله انجام شد که طی آن یک میلیارد و 470 هزار سهم با ارزشی بالغ بر 25 هزار میلیارد ریال خرید و فروش شد. در فرابورس نیز تعداد معاملات به 170 هزار دفعه رسید که ارزش این معاملات بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال بود. ضمن اینکه سه نماد ذوب، هرمز و فرابورس نیز نمادهای تاثیرگذار بر شاخص این بازار بودند.

در جریان معاملات اول وقت امروز، اگرچه غول های بورسی تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل بودند اما بیشتر نمادهای پالایشی نیز در محدوده مثبت و صف خرید در حال معامله هستند. با این حال بیش از 100 نماد نیز در محدوده منفی معامله می شوند.

امروز قرار است نماد شستا برای دومین بار بدون محدوده نوسان بازگشایی شود که در صورت عدم کشف قیمت یا ابطال آن، دامنه نوسان 5 درصدی برای این سهم در نظر گرفته خواهد شد. ضمن اینکه زمان معاملات نماد صبا نیز به ساعت 13:31 تا 14:30 موکول شده است.

منبع: تجارت نیوز

به "بورس یکشنبه چگونه آغاز شد؟ ، صعود 23 هزارواحدی شاخص به مدد غول های بورسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس یکشنبه چگونه آغاز شد؟ ، صعود 23 هزارواحدی شاخص به مدد غول های بورسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید