ببینید ، تصاویری از اصفهان که مسئولین نمی خواهند باورش نمایند ، فروچاله های هولناک در حال بازشدن هستند!

به گزارش وبلاگ وبکو، تصاویری که در این فیلم می بینید واقعی هستند و آنچه دارد رخ می دهد، فاصله چندانی تا شهر اصفهان ندارد.

ببینید ، تصاویری از اصفهان که مسئولین نمی خواهند باورش نمایند ، فروچاله های هولناک در حال بازشدن هستند!

این فیلم نشان می دهد که از شمال تا جنوب اصفهان، فروچاله هایی هولناک در حال باز شدن هستند. کارشناسان احتمال قوی می دهند که همین حالا این فروچاله ها در شهر اصفهان هم به وجود آمده و گواه آن باز شدن ناگهانی زمین در بخشی از شهر اصفهان است.

آنچه در این فیلم می بینید، حاصل تصمیمات هیجانی و بدون خرد مدیران و بعضی از مسئولان ایران طی دودهه برای زاینده رود است که نه تنها کوشش 18 میلیون ساله طبیعت برای حفظ خاک و زمین را به باد داده که اصفهان را در بحرانی ترین شرایط خود قرار داده است. شرایطی که شاید از 2500 سال قبل تا کنون، اصفهان به چشم ندیده است.

با این حال هنوز هم هیچ تصمیم درستی درباره اصفهان و آینده آن گرفته نمی گردد و حتی گاهی بعضی مسئولان همین تصاویر را هم نفی می نمایند تا شرایط را چندان در این شهر تاریخی بحرانی نشان ندهند. ولی شرایط بحرانی است و این تصاویر واقعی گواه آن است.

منبع: عصر ایران

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، تصاویری از اصفهان که مسئولین نمی خواهند باورش نمایند ، فروچاله های هولناک در حال بازشدن هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، تصاویری از اصفهان که مسئولین نمی خواهند باورش نمایند ، فروچاله های هولناک در حال بازشدن هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید